Wij willen binnenkort beginnen!

Dniellewp woow dat is snel! Zou leuk zijn, hier maandag mijn nod. Twijfel morgen test of dinsdag.  Want maandag vroege dienst 5.3 eruit..
 
Nee het zegt idd niets, maar in de meeste gevallen moeten vrouwen wel ontpillen. Er is maar een select groepje die na het stoppen direct zwanger raakt.
Bij mij duurde het sowieso eerst 3 maanden voordat ik weet ongesteld werd. En na 5 maanden pas regelmatig.
 
Inderdaad moeilijk te zeggen hoe snel men zwanger wordt na het stoppen van de pil. Ik wilde zelf bij beide zwangerschappen eerst 2 maanden gestopt zijn met de pil. Bij mij is de normale cyclus gelukkig beide keren weer direct op gang en beide keren bij de eerste ronde raak. Wellicht meer geluk dan wijsheid..
Aangezien mijn cyclus korter is dan 28 dagen wist ik niet exact wanneer mijn eisprong zou zijn. We hebben bij de eerste zwangerschap toen een hele gezellige 2 weken gehad met om de dag sex. Bij de 2e zwangerschap waren we eigenlijk nog helemaal niet zo serieus bezig, slechts 2x sex gehad (dacht ruim voor de eisprong), maar bleek toen ook al raak.
Heel veel succes in ieder geval, hopelijk is het bij jullie ook snel raak!
 
Ik heb ook veel last gehad van het "ontpillen". Mijn eerste menstruatie kwam pas na 95 dagen (3 maand) en in die periode heb ik alle zwangerschapssymptomen wel een keer gehad. Heel vervelend haha. Daarna een cyclus van 31 dagen (dus gelukkig weer normaal) en nu zit ik op dag 20 van de 3e cyclus. Deze week alle symptomen van een ovulatie gehad dus hopelijk wordt dit weer een mooie cyclus van zo'n 30 dagen. We hebben afgelopen week wel om de dag gevreeën dus wie weet?
 
Mientjeeee Wow dat is ook lang.. dan zit je continu in onzekerheid. Dat heb ik nu ook al. 
Hopelijk is het nu raak bij jullie ??
Normaal nooit blij geweest tijdens menstruatie. Maar van mij mag die nu wel komen dan weet ik tenminste dat het allemaal werkt en we door kunnen naar de volgende ronde. 
 
Terug
Bovenaan