Wij willen zomer.....

Het is ook echt om te janken. Wat een slecht weer hebben we zeg. Vorig jaar rond deze tijd was het niet uit te houden. Ik was toen net uit het ziekenhuis en heb wekenlang binnen moeten zitten. In totaal waren dat 9 weken, zolang duurde het voordat de wond eindelijk dicht was. Ik had toch eigenlijk wel stiekem de hoop gehad dat we wat meer zon zouden hebben. Maar helaas.
En met zo'n dag als vandaag kun je niet meer dan binnenblijven. Het lijkt verdorie wel herfst. Blehhhhhhhhhhh

Groetjes,

Annemiek

ja ik word er ook sip van
wij hebben grootse plannen met de achtertuin,maar dat blijft nu liggen.ik krijg zaterdag een nieuw kippenhok,maar dan moet ik voor die tijd eerst de oude ren afbreken.in dit weer??ik dacht t niet..ik moet ook nog wat boodschappen doen en vind het altijd zo rot als boas zeiknat regent.maarja,we ontkomen er niet aan.bleeehgg

ook hier willen we verder met de tuin, dat valt nu letterlijk in het water. Maar aan de andere kant, alles wat vandaag valt, valt morgen niet.... lol
En over een aantal weken gaat mijn klein ventje voor het eerst een lang weekend bij opa en oma logeren en gaan papa en ik lekker 2 dagen feesten in Roermond. Dat is ieder jaar al volop zon geweest. Dus daar gaan we dit jaar ook maar van uit. We zullen zien

Het beroerde van dit weer vind ik dat Tijmen (2,5 jaar) niet buiten kan spelen, hij breekt hierbinnen zo'n beetje de toko af  . Nog een dagje, dan gaan we op vakantie! Tuurlijk hoop ik voor de thuisblijvers dat het weer snel beter wordt!

Terug
Bovenaan