Wij willen zomer.....

Van die babybadjes-temperatuur krijg ik het juíst koud, brrrrr!

Maar ik wil ook zomer! Ik wil fietsen, naar de kinderboerderij, samen een heeeel klein ijsje delen met Esther, poedelen in het pierebadje, lange wandelingen maken, naar het strand, geitjes aaien in het bos. En in plaats daarvan...snel naar de supermarkt en weer terug gerend. Bah, bah, bah!
Aan de andere kant: als ik moet kiezen tussen vorig jaar en dit weer, heb ik stiekem liever dit weer. Ik werd daar zóóóó misselijk van, dat hoef ik niet nog eens...

Groetjes,

Eveline

ps: Ik zal jullie volgende week wat zon toesturen vanaf Menorca!

Wij willen ook zomer! Bah bah. Alhoewel het hier nu droog is en zowaar een beetje zon. We lopen dan zo ook even naar het dorp, voordat het weer plenst.
Ik ben het wel met Eveline eens dat ik dit beter vind dan die 37 graden vorig jaar. Toen lag ik 10 weken ziek op bed en dat was echt vreselijk.
Groetjes Veerle

JA, JA, JA!!!!!

Ik wil ook zomer! Ben vandaag wel even buiten geweest, maar weer overvallen door een regenbui... Ach ja, ik weet tenminste dat de regenhoes het doet. Nog even en ik word heel handig in het vastmaken ervan

Groetjes, Karin

Nou, ik ben al over de helft van mijn vakantie...en nog geen mooi weer in zicht...maandag vliegen we naar de VS, hopelijk is het daar beter, zou in ieder geval leuk zijn als de zon schijnt op de  bruiloft van mijn zusje

duimen jullie mee???

Groetjes Yvonne

JAAAAAAAAAAAAAAAAAA, gelukt! Hier is het stralend weer, dus als Esther zo wakker is en haar fruit op heeft, gaan wij lekker konijntjes en geitjes aaien op de kinderboerderij!

hihi eveline, hier gaan we precies hetzelfde doen!! het is hier ook stralend weer dus lekker naar de kinderboerderij...... gezellig!!

veel plezier allemaal!!!

liefs marijke

Hier ook mooi weer!! In het meest westelijke puntje van noord-brabant! Iris is vandaag met oma naar de dierentuin en ik ga straks lekker met Stijn wandelen en nog eens even neuzen in de uitverkoop!

groetjes,
Kiki (mv Stijn bijna 20 weken en Iris bijna 29 maanden)

Terug
Bovenaan