Wij zijn (vooralsnog) zwanger!!!! van 2 embryootjes!!

De terugplaatsing is helemaal goed verlopen, we hebben onze 2 embryootjes gezien, maar helaas hebben we de terugplaatsing niet kunnen volgen op het scherm.(mijn darmen deden weer moeilijk en zaten in de weg.wat verder geen problemen opleverde overigens) Deze twee hadden een 8 (betekent dat ze 8x gedeeld hadden;het maximum voor de terugplaatsing) de rest was niet genoeg gedeeld en helaas ook niet genoeg om ingevroren te worden. Maar we zijn allang erg blij hiermee en wie weet wordt,blijft het een tweeling!!
We zijn op dit moment blij met alles natuurlijk!!
De terugplaatsing is helemaal niet pijnlijk,heb er niets van gevoeld.
Nu afwachten tot 30 mei...dan de officieele test en hebben we meer zekerheid.
We genieten nu in elk geval van het zwanger zijn, hoelang het ook mag duren.(hopelijk een maand of negen!!!) Al voel ik nog niets.

Meiden, nog heel erg bedankt voor al het duimen!!

Hoi,
Feliciteren vind ik eigenlijk  nog een beetje engig maar ik doe het lekker toch, want zo ver als nu zijn jullie toch nooit geweest?! Ik hoop zoooo dat ze lekker blijven zitten! Echt, wat zou dat geweldig zijn. Ik blijf duimen! groetjes

Heeee Petra,

Ben blij dat het terug plaatsing goed is gegaan, en ik hoop dat het allemaal goed blijft gaan, en dat je zwanger zal blijven daar gaan we natuurlijk wel vannuit, jij hebt ook nu twee spannende weken, zal heel hard voor je duimen dat het goed blijft gaan.

liefs Mick

Hoi Petra,

Je kent mij niet denk ik. Ik zit eigenlijk op het forum  "zwanger worden na een miskraam" maar lees hier ook vaak mee omdat we toch al meer dan een jaar bezig zijn. Ik heb je verhalen gevolgd (ook op je eigen website).

Ik heb vandaag geloof ik  wel 10 keer gekeken op het forum om te kijken of er al nieuws was en toen las ik je berichtje met goed nieuws! Wat fantastisch dat het goed is gegaan zeg.

Fijn idee lijkt me dat je nu in ieder geval  twee vruchtjes bij je draagt. Ik blijf voor je duimen!

liefs,
Suzanne

Wat een feest zou dat zijn als ze inderdaad gezellig samen innestelen en jullie straks gewoon echt zwanger zijn!! Je klinkt in ieder geval mega positief dus dat is een goed teken.
Ik ga voor je duimen hoor!!

lfs inge

Hoi petra

Wat geweldig dat het allemaal zo goed is gegaan. Ik blijf duimen hopen tot ik er bij neer val. De kaarsjes staan al klaar....
Heeeel veeel succes met de wachtweken dat is echt heeeeeel spannend zla aan je denken.

Groetjes rozemarijn

Terug
Bovenaan