Wij zijn (vooralsnog) zwanger!!!! van 2 embryootjes!!

Thanx allemaal!!! ik voel me nog steeds prima, al heb ik wel een beetje zeurderig gevoel soms en het "idee" dat ik veel vermoeider ben...zal wel tussen mijn oren zitten!!haha
het is ook zo ongeloofloijk allemaal..we zijn eigenlijk al 3 weken zwanger, alleen hebben we het eerste deel niet meegemaakt..mijn lichaam dan.tot de innestelling heeft het zhs het voor ons gedaan..vreemd toch??
maar goed, ik klaag niet hoor!! voelde ik maar wat... maar daar is het nog(blijkbaar) te vroeg voor, normaal weet je het ook pas als je zo'n week of 6 a7 bent...
affijn, nog 15 dgn en counting down totdat we zekerheid hebben!!  

Hoi Petra,

Hartstikke goed nieuws, dat er 2 eitjes zijn teruggeplaatst. Ik hoop voor je dat het afwachten niet te moeilijk gaat worden. Ik ga binnenkort (als ik een oproep krijg van het EMC) waarschijnlijk ook met ICSI beginnen, naar 5 IUI behandelingen, dus jouw berichten zorgen er in ieder geval voor dat ik positief blijf over de behandeling van ICSI. Ik vond het toch wel heel erg definitief om doorverwezen te worden voor ICSI. Maar we blijven goede moed houden.

Heel veel succes met het afwachten.

Groetjes,

Marianne

Terug
Bovenaan