wij zijn zo blij

hallo lieve damens

bedankt voor de lieve reacties en we gaan er zeker van genieten.
1 aug krijgen wij een inwendige echo we gaan daar erg naar toe leven
en hopen dat we een hart slag zien en horen.
sharine je hoeft zeker niet meer te pendelen maar ik had het wel leuk gevonden als je gezegt had wat het wordt een jongen of een meisje nou mischien kun je me dat nog
vertellen ik zie wel.

groetjes geluk 1
5 weken en drie dagen

Hallo geluk,

Wat fijn om te lezen dat je weer in verwachting bent.
Ik hoop dat je een fijne zwangerschap zult hebben en straks lekker mag gaan genieten van je kindje.

Liefs,

Twinkel3

Hé Geluk 1,

Wat geweldig voor je dat je zwanger bent!!!! Ik heb ook in Februari een Mk gehad en daar ken ik je nog van ( hebben toen kort op het Oktoberforum geschreven). Ik ben nu ook net weer zwanger, kom je snel naar het Maart Forum toe!!

Ik heb zelf a.s. maandag een echo ( ben dan 7 weken)!!!

Zie je snel op het andere forum,

Liefs,

Suus

hallo suus

wat leuk dat je reageerd en jij ook gefeliciteerd ik weet nog wel dat we toen samen op het zelfde forum rond hingen nou ik hoop voor jullie een goede echo en dat alles goed blijft gaan ik zal eens op de maart forum komen kijken.wanneer ben je uitgerekend.
succes verder en tot gauw

groetjes geluk 1

Hoi Geluk 1,

Ik ben zelf 3 maart uitgerekend, vandaag 6 weken en 1 dag.

Weet je trouwens dat Rian84 die toen ook op het Oktober Forum schreef ( en die helaas toen ook een miskraam kreeg ook weer zwanger is en ook uitgerekend in Maart!!

Toeval of niet??

Laten we uitgaan van een goeie zwangerschap en over een kleine 8 maanden een wolk van een baby!!!

Liefs,

Suus

hallo suus

dat is zeker toeval wel leuk dat we alle drie weer tegelijk op het maart forum zijn.
nou leuk dat je zes weken bent ik hoop voor jullie dat alles goed blijft gaan.
ik ga voor jullie duimen.

groetjes geluk 1

Hoi Geluk,

Van HArte gefeliciteerd..... meid ,..... En ga er flink van genieten .....
En heel misschien volg ik je naar het andere forum .......(moet je mijn topic ff lezen oh oh oh ...!!!!)

Groetjes Ber

Terug
Bovenaan