Wij zitten er over na te denken om na de volgende cyclus er weer voor te gaan, het idee is wel weer

Lieve Bibi,

Wat goed te horen dat het beter met je gaat.
Ik kan me voorstellen dat het nu met de lente , de kinderwens behoorlijk gaat kriebelen.
En volgens mij hangt de vruchtbaarheid in de lucht, in mijn naaste omgeving zijn er 2 zwanger, en ikke dat maakt 3.
Ook wij hadden het een beetje op een laag pitje gezet, ik had zoiets, het komt zoals het komt, wanneer het ons gegunt is, en wannneer mijn lichaam er klaar voor is. Nou dat was sneller dan ik had verwacht.
Zielsgelukkig ben ik er natuurlijk mee. Maar ook brengt het een grote angst met zich mee, als alles maar goed is, en goed gaat.
A.s. maandag heb ik mijn eerste echo, en ik heb verder helemaal geen kwalen, ik voel helemaal niet dat ik zwanger ben, dus ik zou blij zijn als ik op de echo een klein wormpje zie zwemmen.
Meid begin er weer aan als je het gevoel hebt er voor 100% achter te staan, je zeker weet dat je het aankan.

Hou ons op de hoogte.

Veel liefs,
Pascalle

Hi Bibi,

Ik ben geen oude bekende maar wil wel aan je laten weten dat ik met je meeleef.
Heb zelf 5,5 week geleden een curettage ondergaan na een leeg vruchtzakje toen ik ongeveer 9 weken zwanger was. De afgelopen twee weken heb ik het een plekje kunnen geven (voor zovel als dat gaat) en begin ik zeker geïnspireerd door de lente kriebels te krijgen om na mijn ongi ook weer te gaan proberen. Bij mij is mijn  vriend  ook ongeduldiger dan ik, ik vind het gewoon nog eng.

Ik ben al doodsbang en  kan me goed voorstellen dat dit voor de 4e keer zeker het geval is. Ik wens je heel veel geluk toe de komende tijd en hoop dat het snel tot een goede zwangerschap leid voor jou.

Liefs,
Daantje

Terug
Bovenaan