Hey zonde dat je door dat taboe al zolang met deze gevoelens loopt! Toch mogen dokters nooit problemen kleiner praten, dus dat ze misschien liegen dat het meevalt lijkt me stug? Voor jou voelt het wijd, en er is zeker iets veranderd qua vorm dat is normaal als je kinderen krijgt. Alleen je bekken gaat al anders staan. vooral omdat je aangeeft dat het flink traumatisch is verlopen met je ex, zou ik niet meteen op een operatie aandringen. Ook zeg ik niet; ga helemaal los in Experimenteren met anderen....maar ik ga er wel vanuit dat je ex gewoon aan de kleine kant geschapen is ? zoals hierboven al getypt: geen enkele l*l is hetzelfde. Mijn 1ste sekspartner (langer dan 10 jaar samen geweest) was achteraf gezien ook nogal klein. Zo naïef en onervaren dat ik was wist ik niet beter. Ik vond het altijd overdreven praat van vrouwen als ze opschepten over orgasmes bovenop of de G-spot enzenz. Ik moest mezelf altijd behelpen, nooit zoiets meegemaakt. Tot mijn 2de partner ? omg wat een verschil! Nu voelt het zoals het hoort. Nou beloof ik jou niet dat je 100% zeker iemand vind die jou de G-spot gaat raken ofzo. Toch denk ik echt dat je stapje voor stapje (veiligheid voorop, je wilt geen ziektes) eens op zoek kunt gaan? En om geen tijd te verdoen kun je zelfs beschrijven dat je vanwege omstandigheden liefst een groot geschapen man zoekt. (Vaak zijn die ook op zoek naar iemand die iets wijder is, omdat het hun anders pijn doet) het hoeft nier perse direct een relatie te worden. Ik denk dat je eerst je zelfvertrouwen daarbeneden moet terugvinden. Mocht het uiteindelijk allemaal niet baten: je kunt je mentale gezondheid altijd nog aankaarten zodat je toch die operatie krijgt. Wel zou ik dat pas tot het laatste bewaren, liefste niet. Kan veel misgaan daarbij. Zenuwen/littekenweefsel/altijd pijn of juist gevoelloos. Misschien zelfs té nauw voor je toekomstige ware liefde... ik hoop dat het goedkomt ? ik wens je alle geluk ermee ❤️