Wijde vagina na bevalling

je kan een operatie laten doen bij een plastische chirurg..
google maar eens bij Diana Gabriels.. (ik zeg niet dat je het bij hun moet doen maar zij adventeren erover)

Ik zou je ZEKER NIET laten "helpen" door Diana Gabriels. Lees je even in over deze vrouw. Verder geen flauw idee of ik een wijdere vagina heb na mijn bevalling 3 weken geleden maar ik heb 2 jaar geleden ook een keizersnede gehad en heb er een gigantische hangbuik aan over gehouden wat ik ook vreselijk vind.. daarvoor zou ik ook een operatie nodig hebben wil ik dat weer goed krijgen. Daarnaast (en nog vervelender) is mijn keizersnede ontzettend traumatisch geweest en heb ik hierdoor geen goede band met mijn kind kunnen hebben de eerste maanden, ik ben echt in een hel van een postnatale depressie belandt door "het kind" dat er "ineens was"... dus misschien moet je die wens even opnieuw overdenken. Een keizersnede is echt geen easy way out!!!!!!! Jammer dat mensen dat nog steeds denken.

Helemaal met lelala eens! Eerste keer vaginaal bevallen, 2e keer een keizersnede. Nu weer zwanger en hoop oprecht dat het weer vaginaal kan. Er word veel te makkelijk over een keizersnede gedacht. Niet alleen qua herstel fysiek maar ook mentaal is het wel even anders zeg maar

Ik vind het heel vervelend dat je hier last van hebt maar roep alsjeblieft niet dat je liever een keizersnede had gehad want dat is echt veel zwaarder dan je denkt en brengt ook levenslange schade met zich mee. Je mag het wel denken ? maar zeg het alsjeblieft nooit tegen een vrouw die graag een natuurlijke bevalling had gehad. Een keizersnede is geen feestje en alles behalve de makkelijke weg. 

Beste lezers,
Moedig dat je dit onderwerp gestart bent, Gebruiker10312950. Dit onderwerp is inderdaad nog een taboe en het lijkt mij ook dat meerdere vrouwen hier last van hebben. Ondanks dat we allemaal erg van onze kinderen houden en alles voor ze over hebben, is het toch wel erg rot om de rest van je leven met een verwijde vagina rond te lopen. Of andere bevallingsgerelateerde klachten, zoals een verzakking.
Het is trouwens onwaar dat je in Nederland niet kunt kiezen voor een keizersnede. Dit kan wel, maar het past nog niet binnen onze geboortecultuur. Daarom stuit je op veel weerstand, zowel binnen als buiten de geboortezorg. Ik heb zelf gekozen voor een keizersnede zonder medische indicatie en vind dat alle vrouwen zouden moeten kunnen kiezen als het gaat om hun bevalling. Daar heb ik deze blog over geschreven:
https://howaboutmom.nl/kiezen-voor-keizersnee-moet-normaler-worden/

Klinkt gewoon alsof je ex raar was. Ik had na bevalling ook groot gapend gat rn schrok me dood. Dacht dit komt nooit meer goed. Maar hersteld vanzelf. En de seks is niet anders als voorheen. En mijn vriend komt soms al klaar van voorspel dus penetrante is niet het enige seks die je doet. Denk dat het echt aan je ex lag hoor  die klinkt niet goed haha. 
Weet zeker dat het meevalt als de artsen dat ook zeggen, zit miss wat in je hoofd door de verhalen van je ex. Ga maar op tinder hahah en test het uit 

Mijn man en ik zijn al sinds ons 18 bij elkaar dus qua sexy is ervaring er voor en na drie vaginale bevallingen. Ja mijn vagina is wel Weider. Ben ook bij eerste geknipt en heb klein litteken ervan, etc ... Maar de sex is er niet slechter door geworden. Sex is niet alleen penetratie en ook in standjes kun je flink variëren om meer of minder te voelen. Klinkt alsof je ex je erg onzeker heeft gemaakt :( los van experimenteren met standjes en idd misschien wat leuks uit de sexshop zou je misschien ook eens contact met een sexuoloog kunnen opnemen. Misschien dat die je ook nog kan helpen in hoe hier mee om te gaan en wat voor opties er zijn om je sexleven te verbeteren zonder gelijk weer aan een operatie te moeten denken (die ook weer risico's met zich meebrengt)

Terug
Bovenaan