wil beginnen met rijstebloem, maar hoe moet dat???

Hoi,

Ik doe het eigenlijk hetzelfde als Yenna. Ik gebruik ook de kromme difrax fles met een M speen. Als Kay zijn papfles krijgt (210 water met 7 schepjes nutrilon en 3 eetlepels rijstebloem) dan heeft hij dit met een M speen in 15 minuten leeg!
Met een L speen was dit 7 minuten.. haha..

Ik denk dat het te maken heeft met hoe hard je kleine zuigt of hoe gulzig hij/zij ook is.

Probeer de L maar eens en je hebt snel genoeg gemerkt of dit te groot is omdat de kleine zich voordurend verslikt. Als je de richtlijn van het opdrinken van een fles aan houd van tussen 15 min en een half uurtje dan zit je in ieder geval goed!

Succes!

Esmé mv Kay

HET WAS DRAMA...
Hahaha, net als bij die vergrote 1-2-3 speen liep het bij de Large-speen van difrax ook weer via zijn mondhoeken uit zijn mond. Ging dus weer veel te snel. Uiteindelijk heb ik maar zijn gewone fles gepakt, nieuwe melk gemaakt en één schepje Nutrix erdoor gedaan. Dit paste nog net door het kleine gaatje. Vanmiddag komt een vriendin van mij op bezoek en die had nog een paar difrax-kersspenen maat M liggen. Die gaan we vanavond maar weer eens proberen. Ach, zo blijf je bezig hè. hihi Het houdt je van de straat.
Groetjes happyM

Ja, ik was er al bang voor dat de Large speen veel te snel zou gaan....
Stom eigenlijk dat ze dat adviseren in de drogisterij.

Maar met die Medium gaat het vast en zeker goedkomen ( bij Yari werkt ie super )

Succes vanavond en we horen het wel.

Groetjes Marina.

Hallo allemaal, daar ben ik weer.
Inderdaad belachelijk dat ze je bij de drogist adviseren om de large-speen te proberen, ook op de verpakking van de Large staat: voor pap en dikke voeding... Nou die pap mag dan inderdaad wel super-dik zijn....
Maar.......

HIEP HIEP HOERA!!!!!!!
Het is gelukt!!!
Met de difrax smalle-hals kersspeen maat Medium!!!!! Vanavond dronk meneer in een klein kwartier en zonder al te veel moeite de fles leeg. Ik had 180 water - 6 schepjes friso standaard en 2 (maat)schepjes Nutrix door elkaar gemengd. Lekker lobbige pap. Ging super.... pffff en daar ben je dan weer een halve week mee bezig haha.
Bedankt voor al jullie reacties.
Groetjes happyM mv Tygo (15 week alweer)

Terug
Bovenaan