wil een leuk topic openen maar weet niet waarover hahaha

Hoi,

Ik ben Jolanda, 35 jaar en ik ben 10wk + 2  dg zwanger van de 2e.
Onze dochter is van 14-10-06 (was uitgerekend op  06-11), nu ben ik uitgerekend op 7-10. Hoop dat deze ook wat te vroeg komt.
Bij de 1e zwanger na 1 maand, nu na 2 maanden.
Door complicaties bij de bevalling sta ik nu  onder controle van de gyn, hierdoor al 2 echo's gehad. Moet nu alleen nog 3 weken wachten (was 5)  op de volgende.
Mijn contract loopt 1 mei af. Ik heb al heel vroeg verteld dat ik zwanger ben en mijn leidinggevende gaf aan dat ik me geen zorgen hoef te maken om mijn contract, gelukkig.
Ons huis staat al een tijdje te koop en ik hoop dat we verhuisd zijn voordat de 2e er is, lijkt me niet handig met een kleine verhuizen.

Ook nog leuk/grappig nieuws:
Ik heb 2 zusjes (34 en 29 jaar) die allebei zwanger zijn van de 1e.
De een 15 weken en de ander 16 weken. Dus mijn ouders krijgen straks  in korte tijd 3 kleinkinderen erbij. (nu zijn het er nog 2, waarvan 1 (8jr)  van mijn broer)
Voor  mijn ouders  was het even schrikken, maar ze vinden het helemaal geweldig.

Groetjes Jolanda

Leuk een lekker klep-item, ook wel weer eens lekker.
Ik zal me ook even voorstellen;

Ik ben Marjanne, woon in Deventer en ben 24 jaar. Ik ben vandaag 10 wkn zwanger van de 3e. We hebben al een dochter van 3 en een dochter van 16 maanden. Ik heb een tijdje geschreeuwd dat ik écht niet nog een keer zwanger wilde zijn en wilde bevallen. Maar het idee van nog  een kindje sprak ons wel aan. Dus deze periode moet ik me er maar weer door heen bijten. Begrijp me niet verkeerd hoor, vind het echt bijzonder, maar ben er zo ziek van en met 2 kleintjes thuis is dat niet echt handig en leuk. Bevallingen zijn bij mij ook niet echt vlekkeloos gelopen, maar dat zijn allemaal maar momenten. Over 7 maanden dat kleintje weer in mijn armen te mogen hebben en wat later met   3 kinderen aan tafel, dat lijkt me wel helemaal top!

Groetjes!

@ jolanda;   wat leuk dat je samen zwanger bent! Ik ben de oudste uit het gezin, en heb nog schoolgaande zusjes, dus dat zit er (hopelijk) voorlopig nog niet in. Maar het lijkt me zo leuk om samen met iemand zwanger te zijn!

@nog een keertje: je bent samen zwanger met ons allemaal  dus wil je iets delen met iemand wij zijn er voor je! (ik zou ook graag samen met iemand uit mn omgeving zwanger willen zijn, maar helaas dus lekker op het forum babbelen helpt al een hoop hoor ) groetjes!

nou, ik zou me ook maar eens even voorstellen..
ik ben Femster... 22 jaar oud... vandaag precies 10 weken zwanger van ons eerste kindje..
zwanger worden ging bij ons eigenlijk snellerc dan we hadden verwacht... in oktober hebben we mijn implanon (anticonceptie implantaat) eruit laten halen.. zelf dachten we... ach duurt vast dan nog een half jaar tot een jaar dat ik zwanger wordt... maar het kwam wat sneller... maar we zijn er dolblij mee!!

ik was eind februari klaar met mijn opleiding.. en heb een vaste baan gekregen.. waar ik per 1 maart ben begonnen... mijn baas weet alleen nog niet dat ik zwanger ben... maar dat zal ik hem volgende week ofzo wel vertellen..

verder weten bij ons nog maar weinig mensen dat ik zwanger ben... mijn ouders... die heel blij zijn dat ze voor het eerst opa en oma worden.. mijn schoonouders.. voor hun wordt dit hun 3e kleinkind,   verder weten onze broer en zussen het.. en een paar goede vrienden..

volgende week heb ik mijn eerste echo... ben zooo zenuwachtig... weet echt niet wat ik kan verwachten...

verder weet ik even niet veel te vertellen hahaah
groetjes Femster

Hallootjes!
Ik ben Roos, 29 jaar, heb 3 dochters (7, 4,5 jaar en de jongste is net 1 jaar geworden, ben dan ook van het maart 2008 forum) en nu zwanger van de 4e.
Nooit gedacht met 4 kindjes te eindigen!!!
Werk niet, heb chronische darmontsteking (Colitus, zusje van Crohn) ben lekker thuis bij de meisjes, de oudste 2 zitten al op school, dus 't is best te doen.
Ben bijna 12 weken, 3 oktober uitgerekend.
Erg misselijk en heeeel moe, maar doet me niks, na 3 zwangerschappen (alledrie in 1 keer zwanger geraakt) ken ik een beetje de klappen van de zweep.

Op naar een heerlijke klets-tijd met elkaar!!

O ja, en heb heeeel veel zin in de lente!!!
Groetjes Roos.

Terug
Bovenaan