wil even mijn ei kwijt

Hoi Hoi,

Nou bij ons ging het precies hetzelfde als bij jullie. Wij schrokken er in eerste instantie dus ook van. Heel normaal hoor. Ik heb de eerste weken echt verdwaasd rondgelopen. Ik snapte er niks van. Ook veel gejankt trouwens ( hormonen he ).

Nu ben ik alweer 23 weken en helemaal aan het idee gewend. Supergelukkig. Je moet jezelf gewoon even de tijd geven eraan te wennen. Komt vanzelf goed.

Ik heb het met 12 weken pas aan mijn omgeving verteld. Maar de volgende keer wacht ik niet zo lang. Ik vond het helemaal niet fijn om zo lang te wachten. Ik was heel moe en kon op mijn werk dus geen uitleg geven. Uitendelijk was ik kapot toen ik vakantie kreeg. Heb daar 3 weken van moeten bijkomen. Volgende keer zijn er een paar mensen die ik het wel eerder laat weten zodat ze er rekening mee kunnen houden.

Groetjes Juffie

Ook ik ken dit allemaal wel. Ook al wist ik dat dit kon gebeuren, toch was ik heel verrast toen ik ineens die blauwe streep op de test zag staan. Dat is nu drie weken geleden en morgen krijg ik eindelijk mijn eerste echo. Kan niet wachten, want ik weet niet of het kindje inmiddels negen weken is of misschien al wel 14 (beetje rare menstruatie gehad de vorige keer).
Maar al met al ben ik erg blij met dit kindje, ondanks de enorme misselijkheid die het met zich mee brengt (grr). Mijn omgeving is er ook superblij mee.

Hoi Gefeliciteerd!

Ik weet ook sinds zaterdag dat ik zwanger ben, ben nu 5 weken. En wel van mijn 3e kindje. Ook voor ons is het weer even schrikken, ook al wisten we dat we een 3e wilden als je merkt dat je zwanger bent is dat wel even slikken. Het is echt een wonder dat dit je kan overkomen. Ik heb het net als bij mijn andere kinderen eigenlijk zo vroeg mogelijk verteld. Ivm miskraam. Als het je overkomt heb je tenminste steun van de anderen want die wisten al van je zwangerschap. Ook na 12 weken kan het misgaan hoor! Ik heb het vaak genoeg gehoord, en gelukkig niet meegemaakt. Als je zo een lekkere flapuit bent als ik dan weet de hele wereld het al heeeel snel.

Geniet er in ieder geval van. Laat je lekker verwennen door je omgeving.

Terug
Bovenaan