wil graag weten wanneer jullie bellen (schoon)ouder als de 2de er is.

hoi

ik wil jullie mening weten van wanneer bellen jullie je (schoon)ouders om te vertellen dat je bent bevallen van je 2de.
ik zelf wil eerste met onze zoon genieten.
hoe stellen jullie dat voor.
w8 jullie 5 uur of een dag.ik zou zelf 1 dag met onze zoon willen genieten en hem laten wenen.
mijn schoonouders stonder vorige x ook gelijk de volgende dag op de stoep we waren net waker dat wil ik nu echt niet hoor.
zo als jullie lezen wil ik graag weten wat jullie doen.

groetjes natasja

hoi,

Ik heb bij mijn eerste bevalling gelijk mijn moeder gebeld want ik vond het heel fijn om haar te zien! Bij mijn 2e zou ik het weer doen alleen wil ik wachten met de rest zeg maar..... Je kan ook aangeven dat je kindje geboren is maar dat je eerst even alleen wil zijn met je gezin?! Dat begrijpen ze toch wel? Succes met je keuze!

xxx

hey hey,

nou ik bel mijn moeder bij de eerste wee, dit omdat zij op de kleine gaat letten, de rest bel ik pas als ik net thuis ben of als ik uitgerust genoeg ben.. Me moeder komt ook een weekje kramen, ook wel een kraamhulp maar die wil ik alleen voor de medische zorg, huishoudelijke zorg komt me moeder lekker langs, zo kan ik in alle rust gewoon genieten van me kraamweek, en die week erna is het met z'n 4tjes dan gaat me moeder weer terug naar huis, en dan gaat het leven weer beginnen hihi..

Groetjes Claudia

Hoi hoi,

met onze eerste hebben wij met een uurtje gebeld. Ik moest in het ziekenhuis bevallen. 's avonds kwamen daar al een groot gedeelte van de ouders, broers en zussen. Had wel een paar uurtjes de tijd om met mijn 2 mannetjes te zijn. Maar vond het ook wel fijn dat er 's avonds al (naaste) familie kwam. Dan heb je dat thuis niet zo. Maar ja dan moet je niet thuis bevallen.

Bij de tweede ligt het er maar net aan. Hoe voel je je net na die bevalling. En hoe denk je er dan over. Je kunt altijd nog beslissen om later te bellen. Nu denk ik dat we een paar uurtjes wachten met bellen, maar we zien wel. Ze staan toch niet gelijk op de stoep bij ons. Je kunt ook zeggen dat je gewoon nog even samen wilt zijn.

Liefs,

bij vera hebben wij direct gebelt. ik moest nog gewassen worden en wel (durfde niet onder de doch).een paar uur later waren ze er (lag in het ziekenhuis en eerder mochten ze nog niet komen). als het aan mijn vader had gelegen was hij direct in de auto gesprongen om binnen 5 minuten bij mijn bed te staan. we wonen dicht bij ons onze ouders. ik vond het heerlijk.
nu zou ik het ook weer doen. ook omdat vera waarschijnlijk naar mijn ouders gaat als de bevalling is begonnen.
je moet gewoon doen waar je je dan prettig bij voelt. ik vond het erg leuk om vera te laten zien en om met mensen te praten. vond het een heftige gebeurtenis..

weten jullie nog hoe je je het je ouders hebt verteld toen de kleine geboren was??
ik belde naar mijn ouders en mijn vader nam op. ik zei tegen hem dat ze er was. zo leuk joh. we wisten niet eens voor de geboorte dat het een meisje was maar ik zei heel simpel...'ze is er'. zo geweldig de boodschap was duidelijk.
ze wisten trouwens ook dat de bevalling begonnen was. ik moest onverwacht naar het ziekenhuis omdat na een uur persen nog geen vooruit gang was. ik had mijn moeder afgesproken dat we zouden bellen als we naar het ziekenhuis moesten omdat er anders misschien rare praatjes zouden komen omdat we dicht bij elkaar wonen.

heel verhaal sorry

net zoals bij de eerste bellen we ouders gelijk als de kleine er is Mijn ouders worden ook al gebeld bij de eerste wee ook ivm dat ze onze oudste komen halen
Bij ons zijn in het ziekenhuis de eerste dag dus alleen ouders en broers en zussen geweest Vondt het juist harstikke leuk je wilt die mooiste  baby toch het liefst aan iedereen laten zien
mira mv marek en 19 weken zwv ??

nou voor mij is het de eerste keer, dus ik denk dat wij ook gelijk aan de telefoon hangen! ik denk dat ik hem/haar graag wil laten zien! En bij ons staat toch niet gelijk de hele familie op de stoep weet ik uit ervaring bij mijn broers/zussen. En zo ja, dan zijn ze maar geweest... Ik denk dat je de kraamtijd toch spuugzat bent op het laatst... dat je zoiets hebt van: en nou allemaal wegwezen.. maar ja, ik kan het mezelf alleen nog maar voorstellen, heb nog geen ervaring!

Mijn ouders zaten bij de geboorte van de tweeling al bij mijn schoonouders, mijn moeder was bij de bevalling. Zodra de babys geboren waren heeft mijn man de rest van de familie gebeld, en binnen een half uur stond de hele familie nog in de verloskamer (!!) al om mijn bed, heerlijk vond ik dat, iedereen kon gelijk de kindjes bewonderen, en we konden de namen vertellen. De dag erna haaden we evengoed alle rust om van de babys te genieten, mijn moeder kwam nog wel eventjes langs, maar ik zou juist nooooit een hele dag kunnen wachten voor ik de familie bel! Maar dat is heel persoonlijk natuurlijk, ik denk dat het goed is om te doen wat fijn voelt! Het hangt natuurlijk ook af van de band die je hebt met je (schoon) familie, bij ons is die erg close, en ik vind het fijn om het meteen met ze te kunnen delen!

Terug
Bovenaan