wil graag weten wanneer jullie bellen (schoon)ouder als de 2de er is.

Hoi,

Zodra ik bevallen was hebben we de ouders al gebeld.
Moest nog gewassen worden ect, maar je wil het graag zeggen.
Allebij de keren kwamen ze een paar uurjes later om te komen kijken.
Broers zussen en vrienden belden we als ik weer lekker opgefrist op m'n kamer lag.

Heerlijk je wil het ook graag laten zien!!
En die tijd met het andere kindje er bij hebben we wel genoeg gehad, de visite plan je toch zelf ook een beetje in.

Maar dat is ieder voorzich denk ik, nu zou ik weer het zelfde doen.

Sterkt met het maken van je keuze!!

Groetjes Karin.

Hey,

Voor mij is het de eerste dus kan ik alleen vertellen wat ik denk dat we doen.
We willen zo wie zo poliklinisch bevallen in het ziekenhuis. Je moet dan ongeveer 2 uur blijven en dan mag je naar huis. Als alles  goed is, bellen we als ie geboren is  en laten de  familie naar ons komen als wij naar huis mogen. Zo hebben we in het begin toch even saampjes om te kijken  en te genieten...

Zo denk ik dat het gaat gebeuren???? Misschien ben ik ook wel zo hyper dat ik meteen iedereen er bij wil hebben.... we zien het wel.

Groetjes Yvonne

Bij de eerste hebben wij volgens mij ook best wel al snel gebeld, maar iedereen kwam pas de volgende dag omdat ik s'nachts ben bevallen en ik in het ziekenhuis ben bevallen en er meerdere dames bij mij op de kamer lagen.

Dit keer zullen mijn schoonouders op ons zoontje passen en denk ik dus wel dat we weer gelijk gaan bellen en dat ik eigenlijk ook wel wil dat ze snel komen, want ik wil dan natuurlijk (denk ik) ook heel graag dat mijn zoontje zijn broertje of zusje kan bewonderen.

Terug
Bovenaan