Wil het veel te graag....toch

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden,
Het zal wel door het warme weer komen en omstandigheden dat ik bepaalde verschijnselen heb...

Weet het wel:testen is de enige optie..
Mijn nod is zondag,maar voel me echt anders! heb nu steekjes in mijn rechterborst,wel allebei gevoelig. steekjes rechts in mijn buik (af en toe) onder. en witte afscheiding. wordt erg warrig,haal dingen doorelkaar en emotioneel.Hongerig zo nu en dan,knorrend (opgezet)buikje.(vanmorgen nog flink ge.... op de wc)

Wordt gewoon moe van mezelf...terwijl ik dat al ben...zal wel gewoon ongi worden. Maar hoop stiekem dat dat ene goede zaadje (met bril)(koppen waren niet goed vlgs de gyn) mijn routebeschrijving heeft kunnen lezen,hihi (doorgaande weg naar ei) en dat het toch gelukt is!(hoeven we geen IUI)

Sorry, maar wilde het even kwijt;hormonentijd he???

gr.petra

De wonderen zijn de wereld toch niet uit?? Ik duim voor je!
Liefs,
Zon

Ik duim voor je!
M'n vriendin (die dus gisteren vertelde dat ze 8 weken is) had het ook over veel afscheiding en moe,moe,moe.
Dus wie weet zit het mee...

Zou heerlijk zijn voor je.

Succes.
Knuffel Bieb.

Ha Petra,

Ik heb precies dezelfde 'klachtjes' als jij nu hebt. Leuk om nu eindelijk een berichtje te lezen waar ik me in kan vinden qua gevoel. Ik ben de laatste dagen vrij vergeetachtig, zou een gat in de dag kunnen slapen. heb erg veel trek in chocola (meer dan normaal)heb vlagen van misselijkheid. Maar komt die vermoeidheid niet door de warmte of omdat het nou eenmaal wat rustiger is op het werk en wordt ik niet gewoon misselijk van te veel chocolade eten?!

Ik zoek me rot op het internet naar zogenaamde aanwijzingen of ik nou wel of niet zwanger ben.

Nou ja... allebei afwachten maar... ik zou pas 14 augustus ongesteld moeten worden... ik heb nog nooit zo uitgekeken naar HET moment. We zullen zien!

Maar je bent in ieder geval niet de enige die zich op dit moment zo voelt ;)

Hoi Petra,

Weet precies hoe je je voelt. Je voelt, denkt en hoopt vanalles en dan dat eeuwige wachten. Zenuwpees wordt je ervan. Gelukkig is de zondag maar een aantal dagen verder. Volgende week de 12e is mijn NOD. Kan de klok wel vooruit kijken.

De voortekenen lijken in ieder geval veelbelovend!

Groet,
Roos

Hoi Petra.

Kan me helemaal in jouw verhaal vinden.
Ik heb dezelfde klachten gehad(en af en toe nog).

Wordt langzaam wanhopig van mijn eigen lichaam. Ik denk zo veel te voelen en niet te voelen....

Ik hoop voor je dat het goed nieuws is. Mijn NOD was gisteren en nog steeds is alles rustig, maar heb wel al 2 dagen wazige buikpijn???

we zien wel..

groetjes Oby

bedankt voor jullie lieve berichtjes!
ook ik heb steeds trek in vooral;chocola(maar ja wie heeft dat niet als je ongi eraan komt!)
was alweer een paar rondes geleden dat ik me zo voelde en er weer zoveel mee bezig ben!!
gelukkig ben ik idd niet de enige..

ik hoop zo dat het zwangerschapsvirus ons allemaal besmet heeft of gaat besmetten! we houden elkaar op de hoogte en blijven duimen voor elkaar!
gr. petra

Terug
Bovenaan