Wil het veel te graag....toch

die buikpijntjes heb ik ook... voelt alsof er een eisprong aan de gang is maar heb het vorige week 3 dagen gehad en toen weer 2 dagen niet en toen weer 2 dagen wel. Normaal voel ik mijn eisprong wel maar dat duurt dan hooguit 1 dag.

Ik hou mijn gewicht al maanden bij (zomaar, niet omdat ik zwanger wil worden), ik zit nu al ruim 3 weken op het zelfde gewicht. Ik kom niet aan en val niet af. Maar vorige week voelde ik me een olifant.. ik had het idee dat ik op ontploffen stond. Dit heeft z'on 3 dagen geduurt.. hebben jullie dit ook gehad?!
Groetjes,
Shir

Hoi Petra,
Ik hoop voor je dat het raak is,zodat de IUI niet meer nodig is.
duim,duim,duim.
Groetjes Phoebe

ps: Je mannetje heeft zijn zaadjes toch wel lezen geleerd he,voordat hij ze losliet,hihi

Hoi Petra,

Ken je me nog van de chat? Ik wil je geen valse hoop geven hoor, maar dit klinkt allemaal wel heel erg zwanger ... Ik ga onwijs voor je duimen en kom zo nu en dan nog wel even op dit forum kijken om op de hoogte te blijven.

Groetjes,
Jacqueline

he jacqueline! natuurlijk ken ik je nog!
oh man....als het toch eens waar mocht zijn... nog even wachten maar;stel je voor dat ik te vroeg test...neee,wacht mijn nod eerst af.

allemaal heelveel sterkte met wachten en testen!we bliven duimen hoor!
enne phoebe..marco zegt dat ie ze allemaal een bril heeft gegeven..haha

Ik hoop echt voor je dat het raak is ! helaas heb ik dat ook vaker gedacht de laatste keren als ik afscheiding had tegen mijn nod aan. MAAR bij de zwangerschap van mijn eerste had ik het ook. Dus geef de hoop niet op en testen maar zondag.............XXX

Terug
Bovenaan