wil ik het zien of is het echt zo???? zijn me hersenen nou op holgeslagen?

hai meiden , ik heb op me vorige discussie, gezegt dat me derde test nega is maar ik zit er nu weer naar te kijken, e =n lijkt net of er een streep te zien is, het is heeeeeeeeeeeel vaag , maar ik weet het niet is het waar of wil ik het alleen maar zien, ik zit nu op dag 52 van me cyclus, dus, ben wel overtijd, zijn em hersenen nou op hol geslagen?

greetz suzette

Hoi Suzette,

Ja, ik weet dat als je graag zwanger wilt worden, dan wil je soms alles geloven. Maar misschien is het wel gewoon zo. Ik hoop het alvast voor je. Wacht eventueel nog een paar dagen en doe een vierde test. Misschien kan je aandelen vragen bij Predictor? Grapje. En ergens ben ik wel een beetje jaloers op je. Die spanning van zou het of zou het niet. Ik denk dat ik over een tijdje wel een tweede wil maar mijn man is nog niet overtuigd. Afwachten maar.

Ik duim alvast voor je en ik hoop dat je binnenkort zekerheid hebt.

Groetjes,
Nina

ja ik weet het niet ben er niet zo veel mee bezig en ook niet zo van wil het zo graag wil het wel heel graag maar niet op de manier van dat het snel hoef te komen, komt het dan komt het maak me alleen druk om dat ik op dag 52 van me cyclus zit en nog niet ongi ben, dus ja baal gewoon als een stekker en nog die onzekerheid

Ik zit met hetzelfde probleem hoor op dit moment.

Ik geef borstvoeding en dacht dat je dan niet zwanger kon raken omdat ik niet ongesteld wordt.
Nu voel ik me al een paar dagen raar. En heb gisteren een test gekocht. Nu zie ik dus een vaag streepje. (clearblue) en heb dus gelijk nog een test gedaan. En ja hoor, weer dat zelfde vage streepje. pffff.

Nu zit ik dus met borstvoeding en of je wel of niet moet stoppen. Mijn dochtertje is 6,5 maanden en die kan niet uit een fles drinken en moet dus wel doorgaan met borstvoeding, maar ik weet niet of dat kwaad kan als ik zwanger ben. Dus moet eigenlijk zo snel mogelijk weten hoe het nu zit. Wel zwanger, niet zwanger, wel borstvoeding, niet borstvoeding.   En eigenlijk moet ik het vandaag al weten, omdat ik strakjes weer moet voeden. hihi.

Elina

he hallo is het echt een vaag streepje of is die nog lichter dan een vaag streepje? want een streepje is een streepje, ik zal als ik jou van wege je borst voeding even op internet kijken of ff naar je HA Bellen veel s6 verders

Terug
Bovenaan