wil ik het zien of is het echt zo???? zijn me hersenen nou op holgeslagen?

Ik ben op internet al aan het zoeken, maar kan helemaal niks vinden daarover. Heb je telefoon ook al gepakt en met het gastouderbureau gebeld van het CB en die weten dus ook helemaal niks. pfffff.

Ik moet het eigenlijk wel zo snel mogelijk weten omdat ze wel voeding moet hebben, en omdat ik denk dat het een miskraam wordt en dan krijg ik spijt dat mijn dochtertje niet goede voeding heeft gehad.

Elina

Hoi Elina,

M'n schoonzus heeft 2 kindertjes, ze ging afbouwen met borstvoeding zodra ze wist dat ze zwanger was van de 2de. Ze werkt op de afdeling gyn in het ziekenhuis, dus ze zal we weten wat goed is....hoop dat je er wat aan hebt.

Wat ik me wel afvraag is of jou nooit iets is verteld na je bevalling over je vruchtbaarheid. Een collega van mij is op dezelfde manier zwanger geraakt en zij wist het dus  niet. Zij heeft 2 kleintjes die dicht op elkaar zitten en is helemaal happy, maar had het het liefst anders gehad.

Veel suc6 meid en ik zou voor de zekerheid over een paar dagen nog een test doen.

Liefs Lientje

Hoi Mrs4hugz (ofzo),

Ik zou over een paar dagen nog een test doen, dan moet de test toch duidelijker worden en anders even langs de huisarts. Veel suc6 meid!

Liefs Lientje

Terug
Bovenaan