wil ik te snel???

Ik kan eerlijk gezegt niet wachten tot het 23 september is.
dan is pascal een half jaar.
maar is het vreemd dat hij nog helemaal niet omrolt?
Er is nog geen enkel teken van tandjes. behalve kwijlen, maar dat doet ie al vanaf maand 3.
De kraamverzorgster zei ( en op t cb ook) dat pascal sneller wil dan hij kan.
maar voor iemand die zo snel wil....is ie maar laat met dingen.
Of wil ik gewoon te snel.
ik heb ook zo'n zin in het eten voor 6 maand. zoveel extra smaken die hij mag uit proberen.
Nog even 2 weken geduld ergens weghalen denk ik.
misschien komt het ook doordat ik maar 2 dagen per week 2,5 werk. meer lukt nog niet na de zwangerschap. ik zit dus veel thuis bij pascal en ga echt op zoek naar neiuwe dingen. iemand die hem niet zo vaak ziet, merkt sneller iets nieuws op.
zucht.......... pffffffffff......hihihi.

hallo,
ik denk dat je te snel wilt hoor.
het komt wel goed vanzelf hoor.
wij willen ook te snel en we weten dat alicia dat ook wil.
maar volgens het cb kan ze het ook aan.
ik ga 2 dagen naar school en 2 dagen stage. al ben ik nu ziek thuis. maar als ik in mijn pauze van stage thuis kom begint Alicia meteen naar me te lachen.
ze gaat vanaf vandaag met ons mee eten! ben zoo benieuwd hoe dat gaat.

Hier ook nog geen teken van tandjes hoor!!
Ik zie en hoor dat sommige kindjes al zitten. Nou dat doet fedde ook niet. Daar in tegen tijgert hij al wel de hele kamer door en staat op handen en knieën.
Maar het komt allemaal van zelf.
Ik denk dat iedereen misschien wel weer wat anders van z'n kindje wil. Ik wil wel dat hij beter 's nachts slaapt :)
Maar kan me wel voorstellen hoor ( je gevoel)

herken jer gevoel ook antonio rolt al wel naar rug maar dat is het dan ook, als ze dadelijk vanallesdoen verlang je weer naar dat kleine, ach komt vanzelf wel allemaal

Lise wordt eind september een half jaar en ook nog niks qua omrollen hoor! Ze toont ook geen interesse als we met haar bezig zijn met een speeltje ofzo.
Ik zie wel een wit puntje in haar mondje en zoals de poepluiers ruiken dan denk ik dat het haar tandje is haha!
Komt vanzelf goed!

Ik zal je rust stellen ethan kan al heel veel maar rollen ho maar hij heeft het heel even gedaan met 3maand en toen had hij zo iets van op naar het volgende.. Hij rolt door naar zijn zij komt hij nog niet bij het speeltje rolt hij terug draait om zijn as tot hij er bij kan.. Kort gezegt hij vind het gewoon niet leuk en intersant om te doen..

Daar in tegen vind hij zitten geweldig en heeft hij door dat zijn voetjes niet alleen leuk is om in de mond te steken maar ook om op te staan..

Ieder kind heeft zijn eigen tempo en pas na 9maand gaan ze er mee aan de gang vertelde ze op cb

Jorn rolt ook nog niet hoor.. wel van de buik naar de rug, maar volgens mij is dat ook meer perongeluk haha... hij probeert wel te rollen van rug naar buik. maar strand op zijn zij. daar houd het op.
Hij kan ook wel al veel.... maar ook nog genoeg niet hoor!!!

Alles op zijn tijd

Terug
Bovenaan