Wil jij het straks weten

Het is nog vroeg om er over na te denken maar wil jij straks weten wat het wordt?

Wij wisten het niet bij de eerste en dat wilde ik ook.... zo blijft het een echte verrassing... maar nu.....

het is wel makkelijk hahaha maar om het nou daarom te doen...

Wij willen het wel weten. Babykamer is niet zo groot dus we willen het ruimtelijk inrichten etc. Vandaar dat we toch voor lichtblauw of lichtroze met een rustig thema willen gaan, dus dan is het wel handig om te weten aangezien de babykamer natuurlijk wel op tijd af moet zijn. Daarbij zijn we ook gewoon heel erg nieuwsgierig natuurlijk, en het scheelt de helft van namen bedenken haha. Tegenwoordig zitten ze er bijna niet meer naast gelukkig.

hoi,
wij wisten bij de eerste ook wat het werd,na 3 pogingen, want mevrouw zat steeds in kleermakerszit in de buik haha. ze heeft nu een prinsessenkamer met roze en blauwe banen behang, dus wel erg makkelijk om te weten of we babykamer moeten aanpassen voor een jongen of zo kan blijven voor een meisje! ik wou soms wel dat ik het geduld om te wachten wat het wordt maar zoveel geduld heb ik niet haha

hey,

Nu zeg ik nog dat ik wil wachten tot het eind. Mijn man wil het wel al van te voren weten. Ik weet niet hoe ik er over een paar maanden over denk.

Maar het is inderdaad wel makkelijker als je weet wat het word.

Ik wil absoluut niet weten wat het wordt. Ik heb geen voorkeur en vind het veel leuker als het een verassing is. Mijn vriend twijfelde nog, maar omdat ik het niet wil weten wil hij het ook niet.

Wij willen het wel weten en ons kennende kunnen we het ook niet echt stil houden haha.
Wij zijn beide een flapuit. De naam houden we wel stil.
Bij mijn eerste wist ik het met 17 weken al, nu ietsje langer wachten hahaha

Terug
Bovenaan