Wil jij het straks weten

Wij willen het ook weten,erg handig voor het maken van een babykamer maar ook voor vrienden en familie om kadootjes te geven etc.
Ik wist het bij de eerste ook met bijna 18 weken en nu wil ik het ook zo snel mogelijk weten haha!
De naam houden ook wij stil.

dat zijn er toch aardig wat die het willen weten

ik twijfel nog mara mijn man zou het graag willen weten... voor het kamertje, het kaartje en ook de spullen die op zolder staan en we bij een meisje niet kunnen gebruiken.... ruimt dan zo lekker op alvast hahaha

ach heb nog even om er over na te denken

ik wil het wel graag weten maar het hoeft niet. Mijn 1e liet het niet zien en bij de 2e wist ik het maar hield ik nog een slag om de arm want je weet toch maar nooit zeker.

heb het verhaal al eens gehoord van mijn zwager. Gezien het weten voor een kamertje gaat het niet op, deze moet op de kamer van zijn/haar broertje slapen

je kan niet meer terug als je het weet. en bij de eerste dacht iedereen dat wij het wisten maar dat was echt niet zo... en bij alles wat je vertelde en per ongeluk eens hij of zij gebruikte was het meteen het word een J of M

Ik twijfel nog steeds, je kan niet meer terug als je het weet... ben dan zo bang dat d enaam ook verklapt gaat worden.... praat zo snel mijn mond voorbij... ik heb nu gewoon geen contact met mensen hahahaha

afgelopen zondag het hele huis vol met vrienden, ze vonden me al wel erg druk met hapjes, drankjes en eten enzo... nromaal ga ik rustig ff kletsen .....

ben benieuwd hoe lang we het voor ons kunnen houden

Terug
Bovenaan