wil niet lukken en nu?

hey

morgen weet ik misschien meer...
nogeven in spanning dus..

hallo meiden,

ik ben ook bij de gynaecoloog geweest voor het eerst, omdat ik een  afwijkende cyclus heb of helemaal geen ongie! Wij zijn nog niet zo lang bezig, maar de HA zag genoeg reden voor een verwijzing. Wij gaan voor het 1e kindje...

ben ook heel benieuwd naar de uitslagen van het onderzoek, ik moet nog een inwendig onderzoek krijgen...

15 maanden is wel lang zeg, waarom zijn jullie niet eerder naar de HA gegaan, dat mag toch al veel eerder??

heel veel geluk gewenst..

xx

Hoi Lorfiedal

Spannend, ben benieuwd.

En polleke, ik was al met half jaar geweest, maar moest nog langer zelf proberen zeg maar vandaar laat, ik had al eerder opgebeld naar gyn, maar kon pas na 4 weken terecht, maar ben blij dat het balletjes i gaan rollen.

We houden elkaar op dehoogte.

Gr Amber07

hey,

vanochtend eindelijk de verwijsbrief in mijn handen en gelijk gebeld bij het eerste ziekenhuis 8 wkn wachttijd pff wel heel lang.
tweede ook maar gebeld en daar kon ik volgende week al terrecht! jippie.
heeel spannend maar blij dat er nu misschien meer schot in zit.
eennuh polleke mijn man wilde eerst nog maar ff proberen ziet wel beetje tegen zieken huis op maar gelukkig wil ie nu wel (mede om mij) maar wil wel graag een tweede hoor.

gr

trouwens mochten er meiden zijn die evt op msn ook willen kletsen sta ik daar voor open!

Hoi lorfiedal ik zou ook wel op msn willen kijk maar, hoe is het met jullie???

Gr AMber07

wel jammer trouwensdat ik mijn ei net heb gehad als ik naar de gyn moet voor het eerst.
maarhet is geloof ik alleen gesprek toch de eerste keerof onderzoeken ze dan ook al wat?

Terug
Bovenaan