wil niet meer!!!! we zijn op!!

hoi meiden, nu de 17de maand, we zijn het zat, het proberen, de teleurstelling elke maand, de ha die ons niet door wil sturen, we weten niks en kunnen niks meer doen dan afwachten!! ik wil het niet meer, heb er genoeg van, willen zo graag maar steeds zo negatief, lijkt er steeds meer op dat een kindje ons niet gegund is, zo pijnlijk deze gedachte, ik kan het maar nauwelijks van me af zetten, gisteren weer anti biotica gekregen voor een ontsteking aan mijn kies, en ja dat is ook niet gezond voor je lichaam, ik baal hier echt zo van, er zijn gewoon steeds meer dagen dat we geen zin hebben om te klussen omdat er zo`n dwang achter zit, en de gedachte van het zal toch voor niets zijn, zoals altijd al het geval is! we maar met name ik word hier steeds verdrietiger van, elke dag een paar dipuurtjes en een flinke huilbui, soms krijg ik het er gewoon benauwd van, ik weet het niet meer,we willen zo graag, maar zijn echt op nu, we weten niks, we kunnen niks, wie kan ons helpen?? wij weten het niet meer, wat moeten we doen??

Misschien is het slim om eens samen rond de tafel te gaan zitten en kijken wat jullie willen en hoe jullie dat kunnen bereiken. Feit is dat jullie een kindje willen en dat dat nog niet lukt. Verder schrijf je dat de HA jullie niet door wil sturen. Nu heb ik al een aantal keren voorbij horen komen dat je ook rechtstreeks met de gyn een afspraak kunt maken.

Of te wel zet even alles op een rijtje en bekijk wat de mogelijkheden zijn en welke stappen jullie er voor moeten maken.

Hoi Danielle

Meid eerst een
Jevoelt je heel duidelijk waardeloos en dat kan ik me heel goed
voorstellen! Waarom wil de huisarts niet doorverwijzen?
Een tip tegenwoordig heb je geen verwijsbrief van de huisarts meer
nodig en kan je dus zelf een afspraak maken.
Succes liefs Maartje

Hoi, het is alsof ik mn eigen stukje lees zeg! Ongeveer net zo lang bezig, en ook ik weet het even niet meer.
Zal het in de lucht hangen?
En als klap op de vuurpijl heb ik gisteren...

idd antibiotica gekregen voor een ontsteking...in mn kies haha.

Nou ja, iig nog iets wat wel lollig is ondanks dat het beide wel wrang is natuurlijk.

Grtz Mamaloe

Het klinkt zo herkenbaar dit........

vooral het gevoel van machteloosheid, en fuck alles maar.................

Ik heb mijn verhaal ook hier neer gezet onder het kopje moedeloos en bang.........

Ik denk aan je/ jullie!!!

xxxx

hoi meiden

bedankt voor jullie lieve berichten

we gaan volgende week nog maals een keer een poging wagen bij de ha, maar dit keer bij mijn huidige ha (vorige keer was het de ha die alleen op vrijdag bij ons zit, die vertelde ons doodleuk dat we nog niet lang genoeg bezig waren met zwanger worden, dat was echt een klap in me gezicht) misschien dat  de huidige ha  ons wel doorverwijst, als hij ons dan niet doorverwijst ga ik naar de polikliniek bellen voor een afspraak, de wachtijd is 1 week, dus nog te overzien, ik heb er echt genoeg van. ik baal ervan dat je nooit echt zekerheid hierover kan krijgen, mijn vriend is erg rustig eronder, en zegt steeds het komt wel, maar nu na 17 maanden vertrouw ik daar niet meer op, ben wel erg bang dat er iets goed mis is, en dat onze wereld instord!

Lieve Danielle,
Jullie moeten gewoon doorverwezen worden naar de gyn, punt uit! Ik zit nu ook in ronde 17 en heb ook geen vertrouwen meer in mijn lijf, maar we gaan maar door. Ik zit nu in de molen van allerlei onderzoeken. Zaadond, follikelmeting en samenlevingstest hebben we al gehad en dat was allemaal goed. Dat geeft zo'n opluchting. Ik werd er helemaal blij van, eventjes dan. Het blijft frustrerend dat we toch niet zwanger worden, maar ernstige dingen zijn in ieder geval uitgesloten. Een HSG-ond volgt nog. Voor mij was het heel fijn dat we er niet meer alleen voor stonden en dat de artsen nu eens mee gingen kijken. Voor jullie zal dat ook zo zijn, denk ik. En al vinden ze wel iets. Tegenwoordig zijn er zoveel mogelijkheden om zwanger te worden. Sterkte meid! liefs Poek

hoi meiden

het probleem van de ha is denk ik dat we nog geen eigen huis hebben, we wonen tijdelijk bij mijn ouders, omdat mijn vriend van amsterdam naar ons is toegekomen, en we nu nog geen eigen stek hadden toen hij hierheen kwam, en dus denk ik dat dat de reden is dat hij ons nog niet heeft doorgestuurd

Terug
Bovenaan