hoi meiden, nu de 17de maand, we zijn het zat, het proberen, de teleurstelling elke maand, de ha die ons niet door wil sturen, we weten niks en kunnen niks meer doen dan afwachten!! ik wil het niet meer, heb er genoeg van, willen zo graag maar steeds zo negatief, lijkt er steeds meer op dat een kindje ons niet gegund is, zo pijnlijk deze gedachte, ik kan het maar nauwelijks van me af zetten, gisteren weer anti biotica gekregen voor een ontsteking aan mijn kies, en ja dat is ook niet gezond voor je lichaam, ik baal hier echt zo van, er zijn gewoon steeds meer dagen dat we geen zin hebben om te klussen omdat er zo`n dwang achter zit, en de gedachte van het zal toch voor niets zijn, zoals altijd al het geval is! we maar met name ik word hier steeds verdrietiger van, elke dag een paar dipuurtjes en een flinke huilbui, soms krijg ik het er gewoon benauwd van, ik weet het niet meer,we willen zo graag, maar zijn echt op nu, we weten niks, we kunnen niks, wie kan ons helpen?? wij weten het niet meer, wat moeten we doen??