wil niet meer!!!! we zijn op!!

hallo Danielle,

Niemand kan voor jou beslissen hoe lang je door moet gaan. Jij en je man/vriend zijn de enige die kunnen beslissen hoe ver jullie willen gaan.
Wij zijn nu 2 jaar in de medische molen en zijn ook doodmoe.
Onze zoon wordt bijna 4 en we zijn al weer te lang bezig voor een tweede wonder.
Voor ons is het einde in zicht. Wij hebben een doel gesteld en daar werken we naar toe.
Al hopen we natuurlijk dat we nooit die laatste behandeling hoeven te doen.

Hoop voor je dat je samen met je mannetje een keuze kan maken, wat wel/wat niet en tot wanneer willen we doorgaan.
Als je dat voor je zelf duidelijk hebt, gaat het misschien wel gemakkelijker.
Tenminste zo heb ik het ervaren.

Veel succes!
liefs,
mama Peet

Hoi Danielle,

Inderdaad een herkenbaar verhaal. Wij zijn nu iets meer dan 18 maanden bezig en ook ik zit er helemaal doorheen. Zag het niet meer zitten en was bijna weer aan de pil begonnen. Eigenlijk wil ik dat natuurlijk helemaal niet, maar ben al die emoties zo zat, elke keer weer die hoop en dan de teleurstelling!
Ik ben met 1 jaar doorverwezen naar de gyn, nadat ze bij mijn vriend een semenonderzoek hadden gedaan, waaruit bleek dat zijn zaadkwaliteit niet goed was. Nu voor de 2e keer bij gyn geweest en eind november horen we welke behandeling we gaan krijgen.
Weet niet of het zaad van jouw vriend al is onderzocht? Dat kan gewoon met een labformulier, dat kan je ha voor je uitschrijven en daarvoor hoef je niet naar de gyn.

Heel veel succes!

Hoi Danielle,

Wij zijn zelf nu al meer als 2 jaar bezig in de MM maar waren daarvoor al zeker 4 jr. bezig om zwanger te worden voor we naar de HA gingen. Ondertussen ben ik 2x zwanger geweest maar werden dat helaas ook twee miskramen. Omdat onze kansen toch echt wel groot zijn gaan we nog steeds door... helaas duurt het door diverse complicaties na de miskramen en hormoongebruik soms lang voor we weer echt bezig kunnen maar we geven de moed niet op.
Ik vind het echt heel goed van je dat je naar de ha bent gegaan. Beetje jammer dat jullie gewoon weer weggestuurd zijn. Hoop dat de nwe afspraak beter zal gaan en anders kun je inderdaad overwegen om de stap naar het zknhuis zelf te zetten. Maar het is wel heel belangrijk dat jullie hier alle twee achter staan, want het is niet niks.
Ik wens je in elk geval heel veel succes en alle sterkte.
Op dit forum kun je in elk geval altijd je ei kwijt.

Groetjes Scorpy

Hai, ik herken dit maar al te goed. Ook bij mij was het op en af tot vervelends toe, ik lastte dan ook een rustpauze in maar gelukkig  heb ik fijne collega's die mijn probleem om kinderen te krijgen kenden. Ik was dan ook zeer verrast toen ik positieve verhalen hoorde over een kuur op homeopatische wijze die de laatste tijd veel  gedaan wordt door vrouwen waarvan het maar niet wilt lukken.  Ik  heb het gedaan met een positieve uitslag en vind dat het ook maar in de reguliere geneeskunde toegepast moet worden.
Blijf erin geloven en laat de moed niet zakken want eens moet het raak zijn.
gr. froetje xx

hoi meiden,

ik net een hoop moed verzameld om naar de gynecoloog in het ziekenhuis te bellen, kan ik niet zonder verwijzing naar hun toe, ik moet ten alle tijden een afspraak maken bij de huisarts en daar een verwijsbrief krijgen.

Terug
Bovenaan