wil niet werken...

ik wil eigenlijk ook niet werken,
ben liever bij ons meisje..
maar eerlijk is eerlijk,
ik zla wel moeten vanwege het financiele plaatje.
ik vraag me ook echt af hoe sommige mensen het redden door niet te werken en wel 2 kids hebben..??
waarom kan ik dat niet dan..
z,n luxe leven leiden we niet hoor...

Hallo dames,

Heel erg bedankt voor jullie tips! Toch ben ik  er nog niet uit. Ten eerste kan ik ook niet zomaar mijn baan opzeggen he? Hahaha mijn baas ziet me al aankomen. Ik heb het er wel met mijn man over gehad en ook hij is bang dat we het zonder mijn baan niet redden vanwege het financiele plaatje. De hypotheekpost is gewoon te hoog voor 1 baan. Verder leefden we al redelijk zuinig! ( kan natuurlijk in een huurhuis gaan wonen, maar dat kan ik mijn mannetje niet aandoen, hij heeft er een jaar in geklust). Voor mezelf heb ik me voorgenomen dat ik het eerst ga proberen dat werken, misschien vind ik het wel leuk, hoewel ik me dat helemaal niet kan voorstellen. Volgens mij loop ik dan de hele dag door met de gedachte: nu slaapt Hjerre, nu lacht Hjerre, wat zou Hjerre nu aan het doen zijn?...zucht...Wanneer ik het tot zes weken nog niet leuk vind, dan stop ik met werken!
Misschien niet slim, maar we zien wel hoe het gaat!!

Groetjes Hanneke

Hoi hoi,
Hier nog een die het niet ziet zitten om weer aan het werk te moeten gaan.
Ik moet per 1 novenber weer beginnen, ik heb nog veel vakantiedagen staan maar heb daar absoluut geen zin in,Ben ook liever bij ons kleine mannetje.
Begrijp me niet verkeerd ik vind mijn werk hardstikke leuk, maar ik was er laatst en het leek wel of alles anders was terwijl er niks veranderd was.
Maar ja bij mij heeft er natuurlijk een grote verandering plaatsgevonden en dat is de komst vn onze kleine man.
Ik ga straks in de eerste instantie voor 2 hele dagen per week  werken en daarna weet ik het niet of dat er 3 worden of 2 blijven. Natuurlijk hoop ik op het laatste maar ja het financiele plaatje he?Ik heb ook een hypotheek te betalen en mijn mannetje verdient ook niet echt dat je zegt gouden bergen. We kunnen er van leven maar mijn salaris kunnen we ook niet missen.
Wel gaat mijn man een vaste vrije dag proberen te regelen op zijn werk dan hoeft Tygo maar 1 maal per week weg worden gebracht. Daar zie ik het meeste tegen op je weet dat hij bij zijn oma in goede handen is maar toch..ik wil niks missen van dat manneke
groetjes!!

Terug
Bovenaan