wil stoppen met bv, wie heeft tips?

Hey Natthalie,

Ik herken het allemaal,zo zat ik met mijn eerste ook,had ook weinig productie,bij mijn 2de ongeveer hetzelfde verhaal.Ondanks dat wilde ik het nu toch weer proberen,maar had ook nog steeds mijn twijfels,maar omdat ik bij de eerste 2 een slechte start had gehad,dacht ik dat dat wel eens de reden kon zijn waarom het niet lukte. Maar ook deze keer bleek de produktie te weinig ondanks een goede start.Kreeg op het cb advies bij te voeden ,omdat Noah afviel en toen ben ik gelijk gestopt! Ik heb er de tijd en de rust niet voor met een druk gezin. Strakke bh aan en 4 dagen lang pijnlijke borsten,maar daarna was het over.Ik zag het niet zitten om af te bouwen,aangezien hij bij mij toch niet genoeg kreeg.Als het te pijnlijk was onder de warme douche masseren en wat melk uitknijpen.Heb het geprobeerd met een handkolf die ik nog had,wat af te kolven,maar dan kreeg ik er niks uit.En ook mijn vk zei,liever een blije moeder met de fles dan een gestreste door de bv. Dadelijk is je kraamtijd om en heb je amper kunnen genieten en het was voor mij ook ff een omschakeling,want je wilt toch het beste voor je kindje,maar ik vind het heerlijk zo! Dat mij maar nooit meer iemand zegt dat iedere vrouw bv kan geven,want dat is niet zo! Flesvoeding is niet voor niks uitgevonden, toch?! En Noah is al goed bijgekomen en is tevreden.

Veel succes en geniet van je mannetje.

liefs,

Hier Lola Ferari, hahahha.
Do29 dank je wel voor je verhaal, je verhaal zegt genoeg, fijn dat het nu lekker gaat met Noah, en wat super dat het cb en de vk helemaal achter je stonden. Je hebt helemaal gelijk dat de kraamtijd zo voorbij is, en ik had anders niet kunnen genieten verwacht ik, geniet nu naar 1 dag al meer.
Hopen dat gauw zijn darmpjes helemaal gewend zijn aan de kunstvoeding. Wel grappig vanmorgen de eerste bruine ontlasting, en geen kanarie geel meer.

He Marieke, heb uiteindelijk toch voor de strakke bh methode gekozen, en heb advies bij men mam /is kraamverzorgster/ ingewonnen, en die gaf aan dat dit bij mij wel kon, want ik gaf toch al minder, en sloeg al geregeld een kolfbeurt over omdat Julian het gewoon niet toeliet.
Ik snap je verhaal volledig, was wel gezellig geweest anders even om te bellen, Ik ben nu inmiddels 27 uur verder, en heb 3 keer er wat uitgeknepen met de hand, en ja ze doen zeer, zit nu te typen, met bevroren maandverbandjes in mijn bh. Ik dacht als ik het echt niet meer trek kan ik altijd er nog wat uitkolven. Ik vraag me wel af waar blijft de melk straks die nu in mijn borsten zit?

Lieverd je hebt absoluut niet gefaald, je hebt je best gedaan, echt waar. Niet aan jezelf twijfelen. Ik voelde me ook dat ik dacht tja is het de juiste keuze, maar ik weet dat ik zelf gelukkiger ben, en je weet je moet eerst voor jezelf zorgen voordat je voor die kleine kan zorgen.

kus

hey,

tnx voor je lieve berichtje! Weet rationeel ook wel dat ik iet gefaald heb, maar ja.. gevoelsmatig he... ben er gewoon soms nog heel verdrietig over. terwijl ik toch echt wel de voordelen zie, en geniet van mijn kleine meisje!!

ik denk (als bioloog zijnde...) dat je lichaam die melk gewoon uiteindelijk weer afbreekt. Ik weet dat dat met een heleboel andere lichaamsstoffen ook gebeurt (bijvoorbeeld zaadcellen bij de man: dus ze kunnen nooit op ploffen staan die mannen :p) dus neem aan bij melk ook. en dat je lichaam die bouwstoffen dan weer opneemt en ergen anders voor gebruikt...

liefs,

T

He T,
Ben zo benieuwd naar je kleine meid, ze lijkt echt op jou, vond ik zo leuk omdat de meesten toch op pap lijken in het begin. Oja en je gevoel (tenminste zeggen ze) kun je opzij zetten, dus niet twijfelen, ze is vast een heel erg vredig meisje.
Julian doet het nu ook heel erg goed, merkte wel dat het even wennen was de kunstvoeding, maar hij eet echt beter dan ooit.

Thanx voor je sperma voorbeeld hahaha, ik zag het al helemaal voor me. Vannacht een dubbele bh omgehad, en moet je zeggen vandaag zijn ze al een stuk lichter dus gaat lekker de goede kant op.

liefs

Terug
Bovenaan