Wil stoppen met de pil maar toch twijfels??

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

In onze vrienden kring is iedereen papa & mama geworden en bij mijn vriend en mij begint het ook al iets te kriebelen.
Alleen ik zit met nog heel veel twijfels, ik ben 22 jaar en wordt in mei 23 maar mijn vriend is 28 dus heb het gevoel dat hij er meer klaar voor is dan ik ivm zijn leeftijd..
We hebben afgesproken dat ik in april ga stoppen met de pil maar nu gaat er vanalles door mijn hoofd heen. Hoe denkt de buiten wereld wel niet "wat is zij toch jong om moeder te worden" en wat denkt het werk wel niet... Ben me in iedergeval om alles om me heen zorgen aan het maken hoe ze zullen reageren.. Maar toch zijn mijn gevoel dat ik het moet doen..
We hebben al 1 jaar een koophuisje dus we zitten gewoon super en allebei een baan, maar toch maak ik me zorgen..
Kent iemand dit gevoel ook en zou iemand mij daarbij kunnen helpen??

Groetjes

lieve schat al had je een huurhuis dat maakt niks uit daar kan je kindje ook in opgroeien ;) ..................wat ik wil zeggen is leeftijd maakt niks uit en wat anderen ook zeggen het is jullie beslissing en als jullie je er goed bij voelen gewoon lekker doen wij zijn het enige stel in onze vriendenkring wat bezig is met zwangerworden wij bijten de spits af wat denk je hoe dat voelt voor ons ........gewoon lekker proberen zwanger te worden ik ben ronde 1 aan het af wachten .......

Hey Chantal,
Bedankt voor je lieve berichtje!
Zal zeker stoppen met de pil en het is zeker onze beslissing.. Misschien denk ik teveel door de zenuwen haha want het lijkt me echt geweldig om een kleine te krijgen..
Hoe gaat jou 1ste ronde??

Liefs Loeske

quote: Loeske86 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('22-02-2009 16:36:50'));

Hey Chantal,
Bedankt voor je lieve berichtje!
Zal zeker stoppen met de pil en het is zeker onze beslissing.. Misschien denk ik teveel door de zenuwen haha want het lijkt me echt geweldig om een kleine te krijgen..
Hoe gaat jou 1ste ronde??

Liefs

nou mijn eerste rond gaat goed nog 9 dagen wachten tot ik kan testen ik vind het wel spannend ik heb wel allerlei vreemde klachten maar dat kan ook de griep zijn die toevallig na me eisprong is begonnen

Hoi,

Je moet je niet gek laten maken door de buiten wereld. Als jullie er klaar voor zijn dan zijn jullie er klaar voor. En je wordt in mei 23 dat is toch een mooie leeftijd! En ik wil je niet bang maken maar het kan ook nog een jaartje duren voordat het raak is, nou dan ben je 24! Je hebt alles goed op de rit met je huisje en allebei een baan, ik zeg ga ervoor!

Zelf was ik net 26 toen mijn eerste werd geboren en een jaar later ging mijn man bij mij weg. Daar zat ik met een kind van net een jaar en ik heb het ook overleeft!( Had geen huis  meer  alleen een vaste baan)  Nu heb ik een lieve vriend en gaan we samen voor een kindje. De eerste keer was ik gelijk zwanger en nu zijn we 3 maanden bezig. En ik moet je zeggen dat het beter is om niet gelijk zwanger te raken want dan kun je een beetje aan het idee wennen. Als het gelijk raak is is het alsof je in het diepe gegooit wordt en er bijna in verdrinkt. Zeker als je toch stiekem in je hart nog een beetje onzeker bent is dit echt iets om overna te denken.....

Succes meis

hey hoi
ik zal zeggen doe lekker waar jij je goed bij voelt
en denk niet aan wat voor reactie je zal krijgen.
het is jullie leven jullie keuze
en maakt niet uit welke leeftijd je hebt.(oke 14 jaar das wel te jong)
in inderdaad zoals al iemand zij in een huurhuisje had ook gekunt
zal ik eens zeggen ik was net 19 toen ik mijn eerste kreeg ben wel dan bij die haar vader weg. en heb een nieuwe vriend en waar ik ook mijn 2 de kindje mee heb
en ben nu 22 jaar
groetjes mij
en succes met jou/ jullie keus

maar weet je dit is niet verkeerd bedoel wij als jongeren ( 20 tot 25 jaar ) worden vaak gezegd je moet nog volwassen worden of je bent te jong en ik ben niet vatbaar voor dat soort opmerkingen maar andere meiden wel zoals dit meisje en ik vind het is je eigen keuze mijn schoonmoeder had er ook een handje van ach kind als je 29 of 30 jaar ben is het vroeg genoeg en ik zei dat is mijn eigen keuze mijn mannetje en ik willen het nu maar hij wordt dan ook 27 dit jaar en ik 22

Terug
Bovenaan