Wil stoppen met de pil maar toch twijfels??

Garantie tot aan de voordeur. Ik ben getrouwd, maar hoeveel huwelijken sneuvelen er wel niet. Als jullie er voor willen gaan, dan moet je dat doen. Een kind zet je wereld even op zijn kop, of je nu 23 bent oo 33. En in beide gevallen  keert het gewone leven ook weer gewoon terug.

hihi, wij gaan over een maand proberen voor de derde, en die onzekerheid blijft hoor. Het blijven de belangrijkste beslissingen in je leven, vind ik tenminste. en dat gaat je niet in de kouwe kleren zitten....

je moet je niet veel aantrekken van wat anderen vinden. Ik was ook jong toen ik mijn zoon kreeg (19) maar leeftijd zegt niks. er zijn genoeg kinderen die thuis verwaarloosd etc worden van moeders die ouder zijn.

En je hebt het allemaal perfect voor elkaar. Huisje, vriend!! En idd, garantie tot aan de voordeur.

Dusse, veel klusplezier, en ik hoop dat het snel gaat lukken!

Bedankt voor de berichtjes, ze doen me echt goed!!
Heb inderdaad bepaalde opmerkingen gekregen van mensen om me heen, mijn vriend zei ook gister "och die zijn alleen maar jaloers".. Zo denk ik nu ook!!
We zijn er gewoon klaar voor en bij mij begint die moedergevoelens al te komen..
We hadden afgesproken dat ik in April zou stoppen maar ik stop al in Maart :), heb nog maar 1 strip dus heeft het geen zin om voor 1 maand een strip te halen ;)...

Ik denk dat je inderdaad nooit het gevoel zal krijgen dat je er helemaal klaar voor bent, je leven veranderd maar wel op een mooie manier..

Liefs

even voor moonpoontje
leuk hoor ook voor de derde binnenkort
ik ook.
heb nog 1 week de pil en daarna gaan we ook voor een derde.
heb er nu al wel zin in.
groetjes van mij
en leuk dat loeske straks toch gaat voor een kindje
spannend hoor
groetjes mij

Terug
Bovenaan