willen jullie even helpen?

Hoi Patricia!

Yep het is mij gelukt nou ik zal elke keer als ik de laptop open op haar stemmen!!   Wat een poppetje heb je toch!   Wat kan ze winnen?
Stem jij ook op mijn kids?  
www.sami.babyhomepage.nl
www.reda.babyhomepage.nl
Ga naar de stemmen en breng je stem uit!
Daar gaat het om wie de meeste stemmen heeft krijgt, afhankelijk van 1e,2,de,3deprijs.
15 of 20of 50mb
Scheelt weer geld anders zou ik het moeten kopen!

Maar euh hoe gaat ie met je? En met de rest van je familie?
Kan het me niet voorstellen dat mijn moeder er nooit meer is!?
Mijn mams is nu al 2mnd op vakantie en ik gun het haar maar ik gun mezelf mijn moeder in de buurt  Ja erg he!

En hoe gaat ie met je buiikbaby?

Nou meid ik wens jou echt heel veel sterkte in deze moeilijke tijd! Maar hoop dat je ook kunt genieten van je buikbaby en je poppetje!!

Liefs Nesie

Oh ja vergeet jullie te zeggen hoe?
klik op de link enn dan ga je naar het adres in het adressenbalk en haal je alleen de 20%weg en dan ga!
Succes ermee

http://www.ikbendeleukste.nl/ikbendeleukste/
doShowDetails.do?babyIndex=16158

Kopieer eerst de eerste regel,plakken en dan de 2de regel ernaast plakken

Ja erg warrig ben ik he

Hoi,

Nou het is gelukt..pfffff
Niet via de links overigens,, kreeg geen 20% in de adresbalk

@miss mama: ik heb gewoon even www.ikbendeleukste.nl ingetypt en toen ging het wel!!

Succes Gr MJ

ps: klopt het dat er niet komt te staan: u heeft gestemd ofzo?? heb gewoon op stem op mij geduwd..is toch goed he!
Ben niet zo.. met computers! was nog niet duidelijk.. haha

@miss mama: hij heeft er blijkbaar een link van gemaakt en die doet het..haha

quote: nesie reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('17-12-2008 16:42:03'));

Hoi Patricia!

Yep het is mij gelukt nou ik zal elke keer als ik de laptop open op haar stemmen!!   Wat een poppetje heb je toch!   Wat kan ze winnen?
Stem jij ook op mijn kids?  
www.sami.babyhomepage.nl
www.reda.babyhomepage.nl
Ga naar de stemmen en breng je stem uit!
Daar gaat het om wie de meeste stemmen heeft krijgt, afhankelijk van 1e,2,de,3deprijs.
15 of 20of 50mb
Scheelt weer geld anders zou ik het moeten kopen!

Maar euh hoe gaat ie met je? En met de rest van je familie?
Kan het me niet voorstellen dat mijn moeder er nooit meer is!?
Mijn mams is nu al 2mnd op vakantie en ik gun het haar maar ik gun mezelf mijn moeder in de buurt  Ja erg he!

En hoe gaat ie met je buiikbaby?

Nou meid ik wens jou echt heel veel sterkte in deze moeilijke tijd! Maar hoop dat je ook kunt genieten van je buikbaby en je poppetje!!

Liefs Nesie

@nesie

tnx

ja het gaat wel iets beter maar voel me idd zooooo leeg zo zonder moeder
word ook elke keer gek als ik eraan denk hoor dat ik der nooit meer zal zien het was gister alweer 2weken geleden en het begint nu toch echt door te dringen dat ze echt niet meer terug gaat komen en dan kan ik wel weer een hele avond janken...
waarom uitgerekend mn moeder pfff die altijd voor iedereen klaar stond ze laat 6kinderen achter en een man...2klein kinderen en dan 2die op komst zijn
ze had nog van zoveel dingen moeten kunnen genieten
en dat is zo in een klap weg.
geen afscheid kunnen nemen niks maar ja het is niet anders we kunenn er niks meer aan veranderen..
daarom geniet elk moment die je samen doorbrengt met je moeder,zeg zo vaak mogelijk dat je van der houdt want dit alles kan zo in een keer te laat zijn

@de rest bedankt voor alle stemmen

Terug
Bovenaan