Willen jullie even meekijken?

Moet echt binnen de afleestijd kijken wil een streepje iets zeggen, dus die laatste negeer ik even.
Kijkend naar de eerste twee foto's zie ik wel de uitlijn van de tweede streep op allebei. Maar kan ook een kwestie zijn van als hij er zou komen komt hij hier. Het is niet donker genoeg om echt iets concreets over te zeggen. Hoe ver voor je NOD zit je? Anders zou ik zeggen 2-3 dagen wachten en nog een keer doen. Dan zou je een duidelijkere streep moeten kunnen zien. Ik duim iig voor je :)
 
Truis dankjewel. Ik zit pas op 7dpo. 5 a 6 dagen voor nod. Ik doe morgenvroeg nog een test met ochtendurine want dit was met middagurine. En als die negatief is dan wacht ik misschien even.
 
Ik zie wel wat je bedoelt hoor :) als die eerste 2 foto's binnen de afleestijd zijn lijkt het op een voorzichtig lijntje! Na afleestijd zou het ook een indroger kunnen zijn... in ieder geval, super spannend! 
 
Als je pas op 7 dpo zit zou ik eerlijk gezegd een paar dagen wachten en niet morgen weer gaan testen. Grote kans dat je morgen namelijk dan ook een test hebt waarvan je niet weet wat je ermee aan moet waardoor je alleen maar onzekerder/onrustiger wordt. Maar dat is mijn mening :)
 
Terug
Bovenaan