willen jullie ff kijken?

A

Anoniem

Guest
Hoi, ik had al een bericht geplaatst dat ik hier niet zo veel meer zou komen. Maar nu heb ik jullie hulp ff nodig!!

Ik heb vanmorgen een test gedaan en was negatief. Maar na een half uurtje ofzo stond er een heel licht klein kronkel streepje.

Ik weet niet hoe ik hier de foto kan zetten dus hierbij de link: http://imageshack.us/photo/my-images/855/201105106.jpg/

Je moet echt heeeel goed kijken op de foto maar in het echt is ie beter te zien maar krijg het er niet goed op.

Wat denken jullie?????

Meid, ik zie een streep!! Zonder zwangerschapshormoon simpelweg geen streep!! Er is dus echt iets gaande in je buik!! Wat mij betreft ben je gewoon zwanger!! Test morgen of overmorgen nog eens! Hoeveel dagen tot je NOD heb je nog of ben je al voorbij je NOD? Een streep = een streep!! x Maris

Testen moet je binnen 10 minuten aflezen anders zijn ze niet betrouwbaar. En als ik het streepje zie denk ik, heel eerlijk, het lijkt vooral op een indroogstreep, daar waar vocht is opgedroogd. Sorry, ik kan de vreugde van Marissa niet delen. Al hoop ik van harte dat ik ongelijk heb!

Succes

Hoi, ik denk ook dat je de komende dag nog een keer moet testen, want ik zie geen streep hoor. Misschien dat je te vroeg bent met testen en dat de komende dagen een betere streep te voorschijn komt.
Als je zwanger bent, dan is de streep een stuk beter te zien
Je kan ook even de test doen van clearblue. Heb ik positief gevoel bij.

Succes met nog een keer testen

yvonne

Hoi muisv,
Ik had in het begin ook z'on test.
2dagen later weer iets duidelijker, heb toen een digitale van clear blue gedaan en ben echt zwanger.
En ik zie wel een streepje hoor, heb de laatste dagen zo goed gekeken op mijn eigen testen hahah.
Succes en laat het weten he.
Liefs shirley

Hey muisv, ik heb precies hetzelfde gehad als Shirley28 en jij nu... Test van zaterdag was zoo licht en maandag twee zeer positieve testen..

Geef het nog niet op!! Even geduld..

Kussies

Hee meid,
ik zie een heel licht streepje! maar weet niet of het idd een indroogstreep is of een echte zwangerschapsstreep!!
ik hoop van harte dat je over 2 dagen echt een vette posi test hebt!!
Maar zoals Mama van 33008 zegt, na 10 min is het meestal niet meer betrouwbaar, staat vaak ook op de verpakking.Al hoop ik anders voor je natuurlijk!
liefs

Ik vind het zelf ook heel moeilijk om hem te zien.
Dus over een paar dagen nog eens testen en hopelijk staat er dan een dikke vette streep.

Terug
Bovenaan