willen jullie ff kijken?

ik moet je zeggen dat ik wel wat zie..en die van kruidvat echt betrouwbaar zijn...een indroogstreepje worden bij die dingen niet roze maar een beetje gelig.. dus ik denk ook dat ie positief is..
bij mij was de 1e test ook ontzettend licht, en zelfs een dag later al duidelijker!!

Succes en alvast voorzichtig gefeliciteerd!!

Liefs Tamara

bedankt voor alle reacties!!

Het is inderdaad geen gelig streepje maar roze/ rood.
Ik weet echt niet wat ik moet denken.
Morgen moet ik zoiezo naar de gynaecoloog dus morgenochtend doe ik een nieuwe test, en misschien dat hij al wel iets kan zien want ik krijg zoiezo een echo.

Ik hoop dat je snel duidelijker weet of het positief is, want ik moet toch echt eerlijk zeggen in wat voor licht dan ook, ik zie het streepje niet, hoop dat als je zwanger bent dat je snel een duidelijker streep hebt, of misschien dat morgen al wat kunnen zeggen of bloed kunnen prikken, dan weet je het zo.

succes iig.

Hay meid,

Een duidelijke streep is in beeld of de foto: het checkvenster, die ernaast waar je een pijltje bij hebt gezet, zie ik eigenlijk niet. Eigenlijk zie ik helemaal geen streep, enkel een kleine verkleuring. Na een half uur is wel heel lang................ben benieuwd morgen!

Natuurlijk hoop ik het voor je!

En meid, ik neem aan dat je zo teleurgesteld was dat je na een half uur nog een keer hebt gekeken? Lieverd, jouw positieve test komt sowieso, ook als het deze niet is!

Liefs Jessica

thnx voor alle berichten!!

Ik heb nu zelf het idee dat het tussen mijn oren zit haha!!

Morgen naar de gynaecoloog,, ben zo zenuwachtig voor wat daar uit komt!

Terug
Bovenaan