Willen jullie het geslacht van je beeb weten?

Ha meiden,
Het is nog een paar weken  weg, maar binnenkort zouden we kunnen zien of we een lief jongensbeebje of een schattig  meisjesbeebje krijgen!! Willen jullie het weten?!
Wij willen het op zich wel weten, maar het liefste willen we dat dan voor onzelf houden. Dat dat voor de rest nog wel een verrassing is.. Maar dat lijkt me het moeilijkste gedeelte!... Dus als we het zelf ook niet weten dan kunnen we ook onze mond niet voorbij praten!... Ik hoor graag hoe jullie erover denken!!
Fee

JA, ik wil het echt wel weten! Ik ben veel te nieuwsgierig om negen maanden te moeten wachten totdat ik weet of ik een zoon/dochter krijg! Bij de eerste wouden we het wel voor onszelf houden maar binnen 5 minuten had ik met al 3 het over een jongen gehad dus dat werkte niet! Bij de tweede hebben we gelijk aan iedereen verteld dat wij een zoon kregen.

Groetjes Brechtje

Jaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!
De eerste keer wilde mijn man het niet weten maar ik ben daar veeeeeels te nieuwsgierig voor. Maar hij wilde de kamer niet uitstappen dus hebben we het toch met zn 2en geweten. Nu eigenlijk hetzelfde verhaal. Plus er komt natuurlijk bij dat we ons dochtertje willen vertellen of het een broertje of zusje wordt, zij roept steeds zusje namelijk!

Wij hebben gewoon gezegd dat we het niet wisten dus als ik me dan versprak dan orgde ik gewoon dat ik de volgende keer het anders zei. En als iedereen denkt dat je het niet weet gissen ze ook niet. Achteraf hebben we verteld dat we het wel wisten dus of ze ons nu bij de tweede weer geloven.......

Bij ons eerste kindje wisten wij dat het een ventje werd maar verder wist niemand dit. We vertelden gewoon aan iedereen dat we ons lieten verrassen. Was lekker ons geheimpje. Ben erg benieuwd of dit een tweede keer gaat lukken, hahahaha. Willen het zelf wel graag weten maar voor de buitenwereld moet er nog iets te raden overblijven.

Groetjes Danielle

wij wisten het bij ons zoontje niet (mijn man wilde het eigenlijk wel maar gaf uiteindelijk toe dat het misschien wel leuker was om het niet te vragen) en dat vond ik eigenlijk wel erg leuk.
ik had wel vanaf dag 1 van mijn zwangerschap het gevoel dat het een jongen was en dat had ik wel eens tegen iemand gezegd, dus die geloofde achteraf niet dat we het niet geweten hadden!  
ik vond het wel mooi om het geslacht niet te weten zodat ons kindje nog in z'n eigen wereldje in mijn buik leefde en nog anoniem was.  
het grappige was dat  omdat bijna iedereen het geslacht tegenwoordig  al weet, dat de gynaecoloog bij de geboorte verder niet zei dat we een zoon hadden.
pas toen ze na 5 minuten vroegen welke naam er op het polsbandje moest komen, realiseerden we ons dat we nog helemaal niet wisten of het een jongen of meisje was, zo overdonderd waren we door dat kleine baby'tje op mijn buik... en dat terwijl we de laatste weken zo nieuwsgierig waren naar 't geslacht!
dus ik denk dat we het deze keer weer niet willen weten. het enige moeilijke moment is om je bij de echo zelf in te houden, daarna heb je al geen keuze meer dus dat scheelt!

groetjes!

JA! ik wil het zeker wel weten, hoe eerder hoe beter. Spulletjes kopen vind ik nu zo lastig, en dat vind ik nu juist zo leuk om te doen!
Ook met de naam en zo is het makkelijker als je al weet wat het wordt.
Ik denk dat ik het ook gewoon tegen iedereen zal zeggen als we het geslacht weten. Maar de naam moet wel een verrassing blijven tot de geboorte.

Terug
Bovenaan