Willen jullie het geslacht van je beeb weten?

Wij wisten het bij de eerste wel. En de mensen om ons heen wisten ook dat wij het wisten.. Ik vond het toen echt vervelend, dat iedereen op letterlijk al je woorden let. Kijken of je jezelf verspreek of in welke context je iets zegt!. Wij vonden het echt leuk, om het geheim te houden, maar we hadden niet verwacht, dat mensen er zooo mee bezig zijn, om er achter te komen wat het word.
Deze zwangerschap hebben wij besloten, om tegen iedereen te vertellen dat we het niet willen weten.Maar ik ben echt veel te nieuwsgierig....  Dus wij weten het straks wel, maar de rest denkt van niet. En nou maar hopen dat ze er in trappen.

Het maakt mij ook echt niet uit wat we krijgen, terwijl ik bij de eerste echt een voorkeur had. Ja, ik weet het, erg hè. Maar ik wilde zo graag een jongetje! Dat was voor ons ook de voornaamste reden om een geslachtbepaling te laten doen met 17 weken. Nu zou ik het geweldig vinden om een meid te krijgen. Dan heb ik een koningspaar, maar ik vind jongetje ook zo leuk. En voor mijn zoontje is het wel leuk om een broertje te krijgen, dus het maakt mij nu echt niets uit!
Maar ik kan niet wachten dat ik weet wat het word!

Groetjes

Ja ik vrees dat ook wij onze nieuwsgierigheid niet kunnen bedwingen!!!

Mijn voorgevoel is erg sterk nl net als bij onze dochter, dus ik vind de bevestiging (of niet) alleen al leuk!

Groetjes

Wij hebben over 2 weken op de 9maanden beurs geslachtsbepaling bij echo bureau twinkelster ik heb ook al een afspraak gemaakt voor op de beurs het is erg druk zei ze. het andere echobureau doet alleen 3d/4d echo van 75 euro.

Dus over 2 weken weten wij het :D oja het kan vanaf 16 weken.

Ben ik nou echt de enige die het echt niet wil weten?
Bij mijn vorige zwangerschap wisten we het ook niet en ik vind die verrassing zo leuk als het geboren is! Echt een cadeautje... We willen het dit keer ook niet weten, alles is welkom en ik heb geen voorkeur. Wij gaan ook rond de bavalling verhuizen dus de baby komt eerst in een wiegje bij ons slapen en dan naar de eigen kamer die we dan blauw of roze maken.

Terug
Bovenaan