Willen jullie het geslacht weten?

Wij willen het ook deze keer weer graag weten. Bij Dean wisten we het bij ongeveer 21 weken. We hadden ook een foto van de echo gekregen waarop het duidelijk te zien was. Het maakte de zwangerschap voor zowel mijn man als voor mij heel speciaal. Te weten dat er een jongentje in mijn buik groeide. Wij hebben het trouwens ook gewoon verteld aan iedereen. De geboortenaam en zijn naam zou immers nog een verrassing zijn.

Groetjes,
Nelly.

Ook dit keer willen wij graag het geslacht weer weten!
bij onze meiden wisten we het met 18 weken al door middel van een pretecho.
ook deze keer willen we dit weer!
het gevoel dat je weet wat er in je buik groeit vind ik erg bijzonder en je kan alvast wennen aan het idee van nog een meid of toch een jongen.
ook om de wat praktischere redenen vind ik het fijn, kleertjes en babykamer enz.
en ik ben ook gewoon te nieuwschierig!!!

hoi

ja ik zou het graag willen weten, maar mijn man niet.
bij de eerste wisten we het niet maar mijn gevoel zei een jongen en dat klopte.
en bij de tweede wist ik dat het een jongen werd.
en nu denk ik een meid.

groetjes tineke

Met de eerste zwangerschap wisten we het niet. Ik keek wel alleen maar naar jongens kleren en de meisjes kleren vond ik maar niks. Toch een soort voorgevoel. Bij de tweede wilden we  het weten ondanks dat mijn gevoel heel sterk zei dat het een meisje zou worden. Ik had ook het gevoel van stel dat je op de operatiekamer terecht komt dan weet   een ander eerder wat je krijgt dan jij zelf. helaas is die angst gedeeltelijk waarheid geworden. Door alle hectiek op de OK konden ze niet zien wat hetwas geworden. Nu heb ik echt zoiets van: ik wil het gewoon weten en daar mee uit. Een voorgevoel heb ik nog niet echt. Dat komt nog wel. eerst maandag maar even een echo.

Claudia.

Hi!

In mijn vorige zwangerschap wisten we dat we een jongetje zouden krijgen. Dat wilden we graag weten en dmv een pretecho kwamen we het dus ook te weten na 19 weken.
Ik vond het heel speciaal om te weten dat we een jongen zouden krijgen, gewoon omdat we hem dan al bij naam konden noemen. Dat gaf hem toch al een beetje zijn identiteit.
Nu heb ik minder de drang om het te weten maar mijn vriend wil het wel graag weten. Dus denk dat we er weer om zullen vragen!
Mijn vriends gevoel zegt dat het dit keer een meisje is...
Ik denk weer een jongen!
We shall see, het maakt me niks uit! Ik ben overgelukkig met dat kleine mensje in mijn buik!

Liefs, Billie
9w6d

Ik hoef het niet te weten en mijn man volgens mij ook niet. Bij de echo ga ik niet m'n best doen om te zien wat het is, maar ook niet om niet te zien wat het is; als ik het dan toch zie, dan heeft het zo moeten zijn, ;-) Vind het eigenlijk wel een leuke verrassing.
En bovendien: schijnt toch nog best vaak fout te gaan: zeggen ze een jongen en blijkt het toch een meisje te zijn... Oeps, heb je daarvoor alle verkeerde kleertjes gekocht enzo...
Wij houden het allemaal lekker neutraal. Voor de babykamer zit ik aan limegroen of oranje met wilt te denken, kan voor jongens en meiden, :)
Overigens denkt mijn man dat het een jongetje wordt, ik denk een meisje, :) We shall see...

Terug
Bovenaan