Willen jullie het geslacht weten?

hihh bij mijn eerst wilde ik het graag weten.

als ik zwanger zou worden van een 2de wilde ik het niet weten. leek me zo leuk, maar nu blijk ik in verwachting van een 2ling , dan lijkt het me toch wel handiger als we het wel weten. al is het alleen maar voor de namen. ik vind dat zo moelijk.

gr martina

Ja ik zou het wel willen weten, het is gewoon makkelijker voor de babykamer etc...

Als de baby geboren word blijft het toch altijd een verassing, Waarom wel het gezichtje willen zien, bv met een 3d echo en niet willen weten wat het word....

wij willen het niet weten we wisten het bij de eerste ook niet en zo blijft het spannend tot het eind het maakt toch niks uit wat het wordt als het maar gezond is. ik had van de eerste 22 weken een envelop thuis liggen waar het in stond wat het ging worden en die is dicht gebleven totdat onze zoon was geboren ik was ook nog een 16 dagen te laat.
nee de verrassing is zo leuk wij willen het niet weten en wat betreft die 3d echo die hebben wij ook gehad en je kon echt niet zien aan het gezichtje wat het ging worden en ook niet hoe hij er uit zou zien bij de geboorte hoor alles was gewoon een verrassing.

groetjes dominique

Terug
Bovenaan