willen jullie het geslacht weten?

We hebben daarover dus een discussie. Bij ons eerste kindje wilden we het niet weten, en dat vond ik erg leuk!
Maar nu wilt mijn man het wel weten omdat hij dat gemakkelijker vind met de kleertjes. En of we de zolder eerder moeten gaan verbouwen. Want de eerste paar jaar zullen ze een kamertje moeten gaan delen. Ons huis heeft officieel twee slaapkamers, maar omdat we een ruime zolder hebben gaan we daar een derde van maken. Moet dus wel echt helemaal verbouwd worden en er moeten dakramen geplaatst worden. Daar hebben we dus nu even geen geld voor.

Lang verhaal voor iets heel korts. Hoe gaat dat bij jullie?

Bij onze eerste wilde ik per se t geslacht weten, mn man liever niet maar ging overstag. Hebben t toen aan de grote klok gehangen dat we een zoon kregen en uiteindelijk vond hij dat ook superleuk. Nu wil ik t geslacht wèl weten, maar geheim houden voor de buitenwereld (lees: zeggen dat we t niet weten). Alleen 1 probleem; mijn man kan geen geheimpjes bewaren!! Dusssss we moeten n keuze maken! T geslacht niet weten is een optie maar weet niet of ik dat wel wil en kan. Lastigggg!

Erg lastig, maar ik denk dat ik te nieuwsgierig ben. Mijn vriend wil het absoluut weten zodat ie zich kan voorbereiden op een zoon of dochter. Dus ik denk dat het bij ons er op uit komt dat we het zeker wel willen weten. En het zal me niks verbazen dat het ukje lekker eigenwijs is en het vervolgens niet prijs gaat geven...hihi...

Bij de eerste wilden we het beiden niet weten. Nu wil ik het wel graag weten, maar mijn man niet. Aangezien ik tegen mijn man mijn mond niet kan en wil houden, wil ik het dus ook niet weten. Ik kan daar wel vrede mee hebben. ( Dan kan mijn man op veeeeeeele andere vlakken de concessies doen ;-) )

Hihi wij willen het wel weten ons eerste kindje al is het maar voor de praktische zaken, wij zitten in deloting voor een koophuis waar nog flink aan moet worden geklust dus dan kunnen we de babykamer gelijk mooi roze of just stoer maken :) mijn man wilt het ook graag weten dus geen discussie hier.

Ik ben altijd zo nieuwsgierig en ik kan geen geheim bewaren. Zodra we het weten weten onze familie en vrienden het ook!

Ook wel makkelijk voor kraamcadeautjes enzo ;)

Hallo ik ben van het augustus forum!
Dit word ons eerste kindje en we willen het super graag weten, 8 maart hebben we zelf een extra ingeplant speciaal voor de geslachtsbepaling en omdat zoon echo nou eenmaal zo leuk is! Als wij het weten weet de buitenwereld het ook gelijk want dit soort geheimpjes kan ik zeker niet bewaren!

Liefs,

Ik denk niet dat wij naar het geslacht gaan vragen. Bij de eerste wisten we het ook niet en dat hebben we allebei als heel leuk ervaren. Moet ook eerlijk zeggen dat ik de 20wkn echo om heel veel andere reden al spannend genoeg vind en waarschijnlijk vooral opgelucht zal zijn als alles goed is met het kindje! Maar goed, ergens zou het ook wel praktisch zijn, want als het een jongetje wordt, zou ik meteen al die dozen meisjeskleertjes weggeven, om weer wat ruimte terug te winnen. Dus wie weet!

Terug
Bovenaan