willen jullie het geslacht weten?

ik wil het wel heeeeeel graag weten...me vriend {nog} niet...
En ik denk dat t altijd bijzonder is zodra ukkepuk er eenmaal is..of je t geslacht nu weet of niet...of is dat beginnerspraat? :D

We gaan er hier vast nog wel over discusseren...

Wat betreft de kinderkamer maakt t niet uit...die wordt stoer voor zowel een jongen als een meisje...
Daar zijn we het gelukkig IN EEN KEER over eens...

hoi ja hier gaat het prima, ik wil het deze x eigenlijk niet weten, maar mijn vriend wel heel graag, hij zei ik moet weten wat ik moet gaan kopen enzv( haha best schattig)

Wij willen het niet weten, daar zijn we allebei heel stellig in. We houden het graag spannend voor onszelf en de omgeving. Het maakt voor ons ook niet uit wat betreft kleding of kamer, aangezien we niet voor de stereotype kleuren willen gaan, maar voor wat neutraals.

Hoi,

Wij willen het wel weten. Wij willen echt gericht gaan shoppen voor kleertjes en de kamer verder aanpassen op een meisje of een jongen. Wij hebben zelf het idee dat het een meisje wordt dus we gaan over een paar weken een echo inplannen om het geslacht te bepalen. Ook leuk zo'n extra echo.

Succes met je beslissing.

Bij de oudste wilde we het niet weten,nu ook niet.

Ik weet nu zelf wel heel goed waar ik naar moet kijken ik ben dus benieuwd of ik het kan zien,mijn gevoel zegt dat we nog een meisje krijgen....

hoi hoi,hier willen we het allebei graag weten,bij de eerste 2 kids wisten we het niet en de laatste 2 wel, en nu ben ik ook gewoon veelste nieuwsgierig.morgen 14weken dus nog paar weekjes wachten hihi

Terug
Bovenaan