willen jullie het weten wat het word??

@carry86: ik ken mijn vriend een beetje stel wij weten het, dan is de kans groot dat meteen de hele wereld het weet (lang leve Facebook), en dat is iets wat ik echt niet wil, als we het zouden weten wil ik dat echt voor ons 2en houden... daarom denk ik dat we het beter niet kunnen weten

Ik wil het (na twee jongens) wel heeeel graag weten... (wel zo practisch met shoppen, voor een meisje zouden we veel meer nieuwe spullen nodig hebben). Inmiddels heb ik ook mijn vriend van dit voordeel kunnen overtuigen ;-)
Omdat ik niet wil (kan) wachten tot de 20w echo ga ik denk ik voor een pretecho tussen de 15e en 17e week.... Ben zoooooo benieuwd!

Liefs,

en wat gaan jullie dan doen als jullie het weten.
blijft het tussen jullie of mag iedereen het weten.

ik zelf ben misschien wel verplicht om het te zeggen want mijn oudste zoon wil het graag weten.

laatst zei ik tegen hem ik heb foto's gemaakt van de baby vroeg hij gelijk wat is het een jongen of meisje ik moest zo lachen.

groetjes natasja

Bij de oudsten hebben we nix gezegd. Vind het fijn om iets voor ons samen te houden. Nu wil de oudste het ook graag weten. Mn man heeft zoiets van we vertellen t, ik y twijfel nog. Alles is al zo openbaar. Zeker in een dorp. Vertel ook de echte datum aan niemand buiten de familie. Mensen zijn in staat om steeds langs te rijden om te kijken of e iets gebeurd...

Terug
Bovenaan