Willen jullie het weten?

A

Anoniem

Guest
Dag dames, mochten jullie zwanger zijn (laten we hopen dat dat zo snel mogelijk gebeurd) zouden jullie dan het geslacht van je kindje willen weten, zodra dit mogelijk is? Of wacht je liever af tot je bevalling?

Wij willen het wel graag weten. Aan de ene kant kan ik me goed voorstellen dat het ook een enorme verassing is als je het niet weet en het toch wel "iets" heeft, maar ik zou gewoon zo nieuwsgierig zijn. Bovendien kunnen we dan al gerichter spulletjes kopen.

Wat vinden jullie?

Bij mijn zoontje wisten we per toeval dat het een jongentje zou worden omdat ie  op elke echo met zijn benen wijd lag, en we hebben toen niet gezegd dat we het wisten en mocht ik weer zwanger raak dan wil ik het wel weer weten maar tegen onze omgeving zeggen we steeds dat we het een tweede keer niet willen weten

Wij wilde het alle keren niet weten al gingen we bij de 4e wel twijvelen of we het zouden vragen. Toch niet gedaan. Deze keer zou ik het eigenlijk wel willen weten maar dat is ook meer voor het praktische. Bij een meisje gaan we op de zolder nog een kamer bouwen ( niet gelijk hoor) Want wij hebben daar al 3 meidenkamers.en bij een jongen gaat onze zoon naar een grotere kamer en komt zijn broertje erbij.   Maar ook als we het weten we gaan de kamers toch pas maken na de geboorte. de 1e paar mnd slaapt "het"bij ons

ja ik wil het weten ivm makkelijk heid kwa inrichting en kleding en naam....... Maar zou tegen mijn omgeving ook zeggen dat ik het niet wil weten anders kan ik me mond denk ik niet houden... ben niet erg assertief

Mocht ik zwanger raken van ons 3e kindje dan zouden we het nu graag willen weten. Bij onze 2 meiden hebben we ook wel getwijfeld vooral bij de pretecho, maar we hadden besloten ons te laten verrassen en zijn toen (net) niet overstag gegaan. Maar wij vertellen dan overigens aan niemand dat wij het geslacht weten, anders krijg je toch van die vervelende uithoorgesprekken.

hoi hoi, wij zijn met ronde 3e bezig, mocht het zover komen dan willen wij het niet weten.
de surprise lijkt me gewoon leuk om mee te maken. wij hopen dat het lekker gezond is en alles erop en eraan.
groetjes

ja dat het gezond is hopen we allemaal natuurlijk. ik zou het ook niet willen weten omdat ik perse een jongen of perse een meisje wil hoor. ik zou blij zijn met beide (eerst maar eens zwanger worden...) maar toch, qua dingen kopen is het makkelijk als je het weet.

Ik zou het niemand vertellen, maar ik weet toch dat mijn moeder het wil weten...die weet ook dat ik het zou willen weten...die kent me

Wij willen het niet weten :)

Bij mijn dochter wisten we het ook niet. Ik had op het laatst echt het gevoel dat het een jongen zou worden, maar toch hoopte ik op een meisje. Niet omdat me dat leuker leek, maar omdat we voor 100% zeker een meisjesnaam hadden, en de jongensnaam was niet DE naam voor mijn gevoel. Daarom was ik blij dat we een dochter kregen, nu ben ik al weer druk op zoek naar een jongensnaam want er moet er toch eentje zijn die ik super vind en mijn vriend ook :)

Nu hoop ik dat we (als ik zwanger ben) een jongen krijgen, lijkt me geweldig zo'n koningskoppel.. een jongen en een meisje :)
En ook omdat mijn schoonouders alleen nog maar 5  kleindochters hebben, en nog geen kleinzoons. :)
Maar een dochter is natuurlijk net zo welkom!

Terug
Bovenaan