Willen jullie het weten?

Tja hoe gaat dat in zijn werk. Je had het gevoel dat het niet DE naam was. Mocht het een jongen zijn dit keer dan krijgt het dus niet de naam die je voor de eerste had bedacht?

Wij lopen op zaken vooruit, maar over jongensnamen zijn we het erg eens..meidennamen vind ik veel moeilijker

Nee, ook omdat we die naam al aan velen hebben verteld als ze een jongen zou zijn geweest. We hebben nu al weer een paar namen, dus het schiet op. Ik heb al 1 favo meisjesnaam, die vind ik echt geweldig! En ook al een paar andere meisjesnamen.
Vind jongensnamen echt veel moeilijker!

Bij onze dochter konden we niet wachten tot we wisten wat het zou zijn!
Maar als er een 2e wondertje komt, weet ik nog niet of ik het wil weten.
Ik twijfel heel erg..

Maar idd, eerst maar is zwanger worden! :D

xx Bren

ik zou het niet willen weten ik wist het bij mijn zoon ook niet en het was echt een leuke verrassing. ik heb 22 weken een envelop thuis gehad waar het in stond. ik heb gewoon alles neutraal gekocht dan kon ik het ook ooit voor een tweede gebruiken allemaal. Ik had een paar neutrale pakjes en toen hij geboren is zijn mijn moeder en zusje wat jongenskleren gaan kopen. Ik heb wel altijd het gevoel gehad dat het een jongen werd.

groetjes dominique

Wij zouden het niet willen weten. Ik in ieder geval niet en mijn man volgens mij ook niet. Voor mezelf lijkt me  de vraag jongen/meisje  nou echt de beloning voor al dat bevallen . Het lijkt me super dat het een verassing blijft tot het einde.

Als mijn man het overigens wel zou willen weten is dat ook geen probleem, als ie tegenover mij z'n mond maar dicht houdt (maar dat kan ie wel). Ach ja.. eerst maar 's zwanger worden...

Wij hebben trouwens geen namen in ons hoofd, dus moeten we tegen die tijd nog verzinnen. Is ook erg lastig. Ons gevoel is dat een meisjesnaam stukken makkelijker is dan een leuke jongensnaam.

Groetjes, Esk

Ja dat hoor ik nou veel meer. ik vind meisjesnamen echt moeilijker....er zijn zoveel leuke namen.

Als je het wel weet...tja dan kun je het kindje ook al benoemen...ongeacht of anderen het weten of niet..je kunt je dan al voorbereiden op je kindje (en jij weet wat het wordt en evt met welke naam) ehm..snap je wat ik bedoel?

hallo meiden!!!! ik denk dat als ik zwanger zouw zijn dan wil ik het wel weten vindt het dan ook wel makkenlijker om spulletjes uit te zoeken. maar hoop dan wel dat ik mijn mond kan houden tegen mijn vriendinen!!!!  groetjes springkikkertje

Terug
Bovenaan