willen jullie meedenken

bedankt voor alle reacties, gisteren had ik haar in een (gevoerde) slaapzak liggen,(maar zei heeft eczeem) en ze had flinke rode wangen dus ( vooral voor haar ) was het dus te warm, nu ligt ze met pyama, en sokken aan plus een zomer slaapzak zonder dekens in bed kijken of dat gaat....en ik ga natuurlijk jullie tips ook eff. na en schaf mijn zon sllapzak aan...........nogmaal bedankt voor het meedenken, babys zijn echt fantastisch, maar ben soms (stiekum) toch wat onzeker, herkennen jullie dit ook groetjes
 
Hoi barbara,
Even weer een rectie op jouw berichtje, ik heb hem in een zomer slaapzak, als ik denk dat het te koud word doe ik een dekentje over hem heen of in een warmere slaapzak, hij rolt nog steeds om maar hij draait keurig zijn hoofdje opzij, wel haal ik nu alles uit zijn bedje, hij slaapt bij ons op de kamer, vind ik wel zo prettig. En als de kamer wat te warm word doe ik het raam gewoon een stukje open.
groetjes Bets
Laat je nog even weten hoe het gaat?
 
hallo bets
ik heb mijn dochter nu alleen in een slaapzak in bed liggen eerst een gevoerde maar die was echt al snel te warm, dus nu pyama sokjes en een zomerslaapzak verder niks, en ik denk dat dat echt wel veiliger is dan dekens, ze draaod net als jouw zoon ook, maar kan haar gezichtje netjes opzij leggen. Eerder ging ik constant kijken en haar weer op de rug draaien, en 10 minuten later lag ze weer op haar buik, en dat ging de hele n8 door, ik slaap nu veel beter en zij lekker op haar buikje. Hoe gaat het bij jou?
 
Hoi Barbara,
hij slaapt inderdaad ook veel op zijn buik, als ik hem op zijn rug te slapen leg, ligt hij binnen een paar minuten of op zijn zij of op zijn buik, wanneer ik hem dan terug draai, word hij een beetje wakker en omdat hij dan wakker is draait hij weer terug, ik doe trouwens hem geen sokjes meer aan 's nachts.
groetjes Bets
 
Dat is het moeilijkste van allemaal. Om te bepalen of het te warm of te koud is, want ze geven het zelf nog niet aan. Ik heb mijn zoon ook in een zomerslaapzak met pyama en sokken aan. Als ik naar bed ga voel ik nog even of hij koud aanvoelt, is dat het geval dan leg ik er nog een dekentje overheen. Dat hoef ik niet te doen als hij naar bed gaat want meneer is nogal een woelwater. Maar als ik naar bed ga slaapt hij toch al en de komende uren blijft hij dan in ieder geval warm.
 
Terug
Bovenaan