Willen jullie nog 1x je mening geven !!!

Hoi Senjo,

ik weet dat we het waarschijnlijk niet makkelijker voor je maken zo, maar ik zou voor Thomas gaan. Thijs vind ik een beetje bekakt klinken en Robin vind ik meer een meisjesnaam. Succes met je keuze.

Groetjes van Marloes

Ik vind robin leuk!

Maar je moet natuurlijk doen wat je zelf wilt, moeilijk is dat he
Veel succes!

xxx meimama
(nog 7 dagen)

Hoi, ik vind Thomas idd ook een leuke naam, maar wil je perse voor de geboorte een keus hebben gemaakt..
Ik heb meerdere mensen meegemaakt die voor de geboorte ook een keus hadden gemaakt, en dat als de kleine er eenmaal is ze zeggen van Bij hem past echt Thomas (of natuurlijk een van de andere..)!
Toen mijn zoontje geboren was vond ik gelijk Tim helemaal bij hem passen, en zo hebben we hem toen ook genoemd...
Misschien kun je er wat mee?
Gr. Anne-Marie

Thomas vind ik echt helemaal niks. En tja dan staat ie ook nog eens bovenaan in de top 10. Thijs en Robin allebei erg leuk. Thijs is wat tijdlozer en daarmee zit je altijd goed.

x ing

Hoi, ik kwam eigenlijk gewoon nog eens kijken, en ben 7 oktober bevallen van Thijs. Ik vind het een hele stoere naam, die je niet vaak hoort bij ons in de buurt. Moeilijk he, een naam uitzoeken?     Heel veel succes met je zwangerschap. groetjes Wendy

Robin of Thijs
Geen Thomas, beetje een kakkernaam en afgezaagd

Terug
Bovenaan