Willen jullie weten wat het word????

Ik was benieuwd of jullie het geslacht willen weten. En hoe de mannen daar op reageren?
En waarom wel of niet?
Ik weet het zelf nog niet. Bij de eerste wilde we het wel weten, en het was ook super leuk, maar de spanning was er in dat opzicht, bij de geboorte een beetje af. Het was wel makkelijk!! hihi.

Groetjes Suus

Ja ik wil het weten (en weet t inmiddels ook al een tijdje). Het wordt een jongen.

Ik ben heel blij dat ik dit weet. Nu kan ik dus gericht kleertjes kopen (en tweedehands aannemen). Mijn zus heeft twee meisjes, dus zij hoeft haar jurkjes ed niet voor me te bewaren.

Ik houd ook helemaal niet van onzekerheid of geheimzinnig doen. Het is te zien op de echofoto's en filmpjes. Dus waarom moet het dan geheim blijven?

We houden het ook helemaal niet geheim. Dat was mij toch niet gelukt. Lekker makkelijk en praktisch. Ook ben ik nu helemaal ingesteld op een klein manneke.

Dat de spanning er bij de geboorte af zou zijn lijkt mij onzin. Als ie eruit is wil ik waarschijnlijk toch niks anders dan hem in mijn armen houden en knuffelen. Op dat moment maakt het helemaal niks uit of er een piemeltje aanhangt of niet.

hallo,

ik weet het nog niet.Aan de ene  kant wil ik het dolgraag weten, maar aan de andere kant wist ik het bij mijn andere zwangerschappen ook niet van te voren.
Ik heb een dochter van 11, een zoon van 7 en een zoon van 3.
Heb in 2003 nog een dochtertje gekregen, maar die is 7 weken na haar geboorte overleden.
Mijn oudste dochter wil dolgraag weer een zusje.En ik zou het haar zo graag gunnen, maar ja, daar heb ik de hand niet in he?
Vandaar dat ik het best wel zou willen weten van te voren.
Wij hebben nog niemand verteld van onze zwangerschap hoor, mijn ouders vertellen we het pas met kerst.Mijn kinderen probeer ik het zo lang mogelijk niet te vertellen,pas als ze wat gaan zien of vermoeden.Maar ook daar heb ik mn redenen voor.

Mijn partner wil het niet weten.Hij vind dat de verassing dan weg is.En zelfs als ik het zou willen weten, wil hij het absoluut niet.
Dus ik zit echt in dubio.
groetjes

GRAPPIG, ben nu 11 weken zwanger van de tweede en wij vertellen het onze familie ook met kerst!

Wij wisten bij de oudste ook was het werd, een jongen, maar hebben altijd gezegd
dat we het niet wisten, het was ons geheimpje!
Bij deze willen we het weer weten en vertellen we wederom dat we het geslacht niet weten.

De verrassing eraf???? WELNEE! Daar denk je na de bevalling niet eens bij na!
Je bent dan veel te blij dat bevalling klaar is en je eindelijk je kind in je armen hebt.
Je weet tenslotte alsnog niet hoe je kind eruit zal zien, hoe groot/klein ie is ed.
Of ie op een evt broertje of zusje lijkt etc. Ik vond het vooral praktisch, tegenwoordig koop je namelijk nog maar weinig neutrale eerste pakjes, daarnaast was het voor ons voor de namen bedenken wat makkelijker!

Groetjes

Hoi!

Wij wilden het allebei vanaf het begin niet weten, dus voor ons blijft het een verrassing tot onze kleine spruit zich ergens eind maart/begin april zal melden!

Het is idd wel praktisch al je het wel weet, want dan kan je je kamertje erop af stemmen en kleertjes kopen.
Maar wij willen het kamertje neutraal houden (kan alles gebruikt worden bij de 2e) en ach... ik heb wat leuke neutrale kleertjes gekocht (wel ff zoeken!) en de rest krijgen/kopen we tzt wel.

Wij vinden het gewoon niet zo belangrijk om te weten wat het is... lekker cliche, maar als het maar gezond is!!

Maar ik denk dat je die keuze met je eigen partner moet maken! Als alle zwangeren om je heen het willen weten en jullie niet, dan gewoon niet doen! En andersom ook!

Groetjes, Mickje

Bij de eerste wilden we het weten en ik eigenlijk bij de tweede niet. Maar 1 dag voor de echo besloten dat als ze het kon zien we het wel wilde weten. En daar heb ik erg blij mee, vind het erg leuk en ook handig ivm kinderkamer en kleertjes.

groetjes Mariska

Wij willen wel graag weten wat het wordt.
We maken er ook geen geheim van, iedereen wist bij de eerste dat het een meisje ging worden.
Het is praktisch en ik ben veel te nieuwsgierig.

Groetjes van Gea

Terug
Bovenaan