Willen jullie weten wat het word????

wij weten ook wat het word(een jongetje) en of de verassing er dan af is??lijkt mij niet.. mij lijkt het dat je kindje geboren is en je ziet hoe hij er uit ziet enz.dat dat al een verassing is!
ik heb mijn man het boek van kluun gegegeven een poos terug en moest wel lachen om de uitspraak: dat veel mensen het niet willen weten want dan is de verassing eraf...je kind is geen suprise ei!

groetjes yurah (28,3 wk zwanger)

@ yurah : whahaha ja daar heb je helemaal gelijk in wij hebben het boekje van kluun ook en moesten daar ook erg om lachen.

Wij weten zelf ook al dat we een zoon krijgen en we zijn er enorm gelukkig meej waarom we het willen weten omdat een kind krijgen al bijzonder genoeg is en je de babykamer kan afstemmen op de komst van een jongetje of meisje, en het is gewoon handiger met namen, tekste, kleertjes etc.....

Hier nog een aanstaande mama die keihard wil weten wat het is! Wij hebben nu vrijdag een pretecho gepland, enkel voor het geslacht! Ben ook van de mening dat het nog steeds een super verrassing zal zijn bij de geboorte, tenslotte zegt het geslacht weinig over hoe je kind precies zal zijn...
Heb wel het idee dat het geslacht weten me meer een idee van een persoontje in mijn buik zal geven. Ik voel de baby nu al wel, maar het blijft toch nog steeds onwerkelijk, hoewel ik intussen al bijna halfweg ben :)

Wij weten nog niet wat het wordt, wel zo spannend! Vond het niet nodig om te weten wat het wordt. Was al erg blij met het feit dat het kindje voor zover ze konden zien gezond was.
Heb trouwens ook van iemand gehoord, aan wie ze verteld hadden dat het een meisje zou worden aan de hand van de echo, dus alles roze gekocht en geschilderd, bleek het bij de geboorte toch een jongen te zijn. Dat was wel een ontzettend grote schok! En dan moet je je er helemaal opnieuw aan aanpassen, dat
lijkt me heel zwaar. Het was voor mij ook een reden dat ik het niet wilde weten.

groetjes Baukje

Hoihoi..

Ook wij weten al wat het word, we krijgen een dochtertje.
Het lijkt me inderdaad wel even een shock als het inderdaad blijkt dat het een jongetje zou zijn, natuurlijk ben je er wel blij mee, maar als je er inderdaad vanuit gaat en alles in roze hebt gekocht, dan heb je toch wel even een probleempje.
Wij hebben daarom,voor het geval dat, het kamertje neutraal gehouden, beige met rood, kan voor beide.
Maar we gaan er natuurlijk vanuit dat het gewoon een meid blijft, ookal hebben we het geslacht al laten bepalen met 15 weken, wat overigens net zo duidelijk schijnt te zijn als met de 20 weken echo.. Het blijft spannend..

Liefs Maaike

Ik heb ook veel meer gevoel bij het kleintje in mijn buik sinds ik weet wat het is. Zeker nu we hem ook al een naam hebben gegeven (die houden we overigens wel nog even geheim)

We hebben heel lang over de naam getwijfeld, maar nu we er eenmaal uit zijn en ik hem bij zijn naam kan noemen is ie ineens veel "echter".

Toen we er net uit waren zei mijn man tegen mijn buik: "hallo kleine xxx, Ik ben je papa, en jij bent mijn zoon". Dat was echt een jankmoment.

Bij de eerste wilden we het niet weten, en daar heb ik 9 maanden lang ook geen moeite mee gehad. Nu 9 weken zwanger van de tweede wil ik het nu al weten, hihi, maar mijn vriend wil het absoluut niet weten, omdat hij zijn mond niet kan houden. Nou ja, ik zie wel en anders ben ik gewoon 9 maanden nieuwsgierig.

Was trouwens bij de eerste op vakantie in Turkije en daar vonden ze het heel vreemd dat je het geslacht niet weet vantevoren. Die weten dat allemaal, je krijgt toch een echo dus dan weet je het toch....koste wat moeite om uit te leggen dat dat hier niet altijd verteld wordt.

Hallo mama's ( in spe)

Bedankt voor jullie reacties.
Ik ben het zeker met een paar van jullie eens, dat toen ik bij de eerste wel wist wat het werd, je het meer een persoontje voelde en al echt mijn zoon!
Maar anderzijds lijkt me ook wel spannend om het niet te weten.. Dus zoals jullie lezen, ben ik er nog niet echt uit. Maar we gaan zeker een pretecho doen en ik denk dat wanneer ik daar ben, ik mijn nieuwsgierigheid niet kan bedwingen..

Geniet ervan

Groetjes

Terug
Bovenaan