Willen jullie weten wat het word?

JAAAA!!! Oh ik ben zo nieuwsgierig haha!!! Misschien kunnen ze het vrijdag al zien. Maar daar gaan we niet vanuit.
Als we het weten mag iedereen het weten, ik kan toch nooit mijn mond houden!

Wij willen het ook graag weten.
Over 5 weken hebben we de 20 weken echo en dan gaan opa en oma ook mee.
Die mogen het ook weten, alleen de namen houden we voor ons zelf.
hahahahaha.
En dan mag van mij part iedereen het weten wat het word, maar mijn partner die houd het liever nog voor zich dan.
Maar daar komen we wel uit hoor.
hahahahahaha.
Ik denk toch als je het eenmaal weet dat je het heel moeilijk voor je kan houden.

groetjes patricia

He meiden,

Ik ben ook heel nieuwschierig, maar wij willen het niet weten....bij mijn zoontje was het met de 20-weken echo heel duidelijk te zien volgens de gyn, maar hij vroeg eerst of we het wilden weten, en dat wilden we niet. Was met de bevalling dus echt een verrassing en dat willen we nu weer graag!

Maar kan heel goed snappen dat jullie het wel willen weten....misschien kan ik over 3 weken ook niet meer wachten, maar denk dat ik me wel kan inhouden....haha.

Liefs Rieke

Hoi!
Wij zijn er nog niet uit hoor! Manlief wil het echt niet weten en ik eigenlijk toch wel... Maar ja, om het nog geheim te houden voor mijn lieffie gaat niet meevallen.
Wellicht gaat hij nog overstag, maar ik denk dat wij er over een week of 25 dan maar achterkomen. Is ook leuk!
Groetjes Dabanne!

Ja zeker, ik wist het bij mijn beide zonen ook en vooral omdat er nu 2 paragnosten hebben gezegd dat wij een meid gaan krijgen ben ik helemaal benieuwd.
In de tweede week van de december hebben wij de 20 wk echo en dan gaan we het zeker vragen of ze het kan zien

Terug
Bovenaan