Willen jullie weten wat het word?

Volgens mij is het tegenwoordig haast vreemd, maar wij willen het niet weten. Ik ben ook nog niet echt nieuwsgierig gelukkig.. Ik vind het juist bijzonder om de verrassing te bewaren, het heeft in mijn ogen niet echt meerwaarde om het nu al te weten.. Vind ik juist jammer.. Maar dat is natuurlijk mijn persoonlijke mening, iedereen moet doen wat ie zelf wil natuurlijk!

Hoi hoi, Ik wil het zeker weten! Op dat moment is het toch ook een verassing? Ik vind dat wachten juist geen meerwaarde heeft. Nu kan je de kamer al inrichten en wat leuke kleertjes kopen. Lekker praktisch. Ik kon het niet voor me houden bij mijn eerste twee en voor mij hoeft dat ook niet. Anderen mogen het ook weten! 16 december hebben wij pas de 20 weken echo (al ben ik dan al bijna 21 weken).

Ik wil het heel graag weten! Ik ben enorm nieuwsgierig! Ik denk dat het nog specialer is als je weet wat het gaat worden. Je kan al over hem of haar spreken, thuis hem/haar met de naam 'aanspreken', en het is ook nog eens praktisch ivm de inrichting van het kamertje en aanschaf van spullen. Van ons mag iedereen weten eat het gaat worden, maar de naam blijft ons eigen geheim!!!

Hoi wij willen het deze keer niet weten net als de vorige keer. Vonden de verassing des te groter. Maar ik kan me deze keer wel indenken dat je het zou willen weten. Dat heeft ook wel weer wat.

Ik zou het echt niet voor me kunnen houden.

Groetjes Mamamir

Ja... al is het maar omdat ik dan eindelijk alle meidentroep te koop ga zetten en weggooien als het een knul word. En als het een meid word kan ik gewoon rustig gaan sorteren. De verrassing blijft toch wel. Of je hte nu weet of niet.

Ik wil het absoluut weten, maar mijn man weet niet nog niet zeker. Dit is ons eerste kindje en er zijn zoveel beslissingen die we moeten nemen, dat ik (efficiënt als ik graag ben) maar 1 naam wil kiezen en 1 duidelijke jongens- of meisjeskamer.

Als Hans t toch wil weten, houden we het wel geheim voor iedereen, ook voor familie

Hoi,

Wij willen het niet van tevoren weten. Er zijn al zo weinig verrassingen in het leven.... Bij mijn eerste 3 kindjes wisten we het ook niet. Overigens vond ik het bij mijn eerste helemaal niet belangrijk. De verpleegkundige in het ziekenhuis wilde kijken of het een jongen of meisje was en mijn reactie was van "wat maakt dat uit: het is een baby..."
Bij mijn tweede was ik wel heel nieuwsgierig, wilde onmiddellijk weten wat het was.
Bij mijn derde heb ik echt een week aan het idee moeten wennen dat het een meisje was (de oudste 2 zijn jongens). We hadden echt een derde jongen verwacht, dus dat was een echte verrassing.
Ben benieuwd wat het deze keer is, maar kan absoluut nog wel een aantal maanden wachten....

Terug
Bovenaan