Willen jullie weten wat het wordt/is?

Ik ben benieuwd of jullie willen weten wat het is!

Dit is mijn tweede zwangerschap, bij de eerste wilde we het absoluut niet weten, was ik helemaal overtuigd dat ik een jongetje in mijn buik was, was het een mega verassing dat het een meisje was!!!

Nu bij de tweede twijfelen we allebei erg of we het bij deze wel gaan vragen bij de 20 weken -echo en aangezien we die as zaterdag al hebben, moeten we daar nog even over babbelen!

De babykamer blijft babykamer en dus alle meubeltjes en wanden etc zijn neutraal, ook hebben we nog genoeg kleertjes voor in het begin die neutraal zijn!

Maar toch lijkt het me ook heerlijk om te weten wat het is, terwijl de rest het allemaal nog niet weet (we willen het dan voor de rest geheim houden) een soort geheimpje van ons gezinnetje!

Hoe denken jullie erover?

Groetjes sabina

hoi sabina,

Wij krijgen een dochter. Wij wilde heel graag weten wat het zou worden en ik ben ook blij dat ik het weet.
Wij kregen deze uitslag na de vlokkentest.
Dus we weten het zeker, want bij deze test kijken ze naar de chromosomen. We weten dus ook dat ons meisje geen chromosomenafwijking heeft.
We hebben al leuke "meisjes"-dingen gekregen.
Rose rompertjes en sokjes enz.
De babykamer kunnen we op deze manier ook wat meer gerichter aankleden. Hoewel we gekozen hebben voor wit. Maar met roze accesoires kunnen we het meisjes-achtig maken.
Onze omgeving weet ook dat we een dochter krijgen. Wij zijn zo trots en blij dat iedereen het mag weten. Alleen de naam laten we nog geheim!
groetjes en succes met jullie keuze.
Mirjam

Hoi Sabine,

Ook ik weet al wat het wordt. Ik kan echt niet 9 maanden opbrengen om te wachten.

Ook vinden we het leuker om de kamer een mooie kleur te geven ipv een neutrale.( die al klaar is)

Maar ook mijn gevoel (en van mijn omgeving) zat er compleet naast. Wij verwachtten een jongetje en het was niet te missen een meisje!

Hooi
Wij willen het ook graah weten en niet perse voor het kamertje want die doen we oranje met grijs. Maar meer omdat we zo nieuwschierig zijn! En ik leuke meisjes/jongens kleren wil kopen!!!
Heb nu al veel wit en lichtgrijze kleertjes liggen en lijkt me leuk als je het kan aanvullen met lieve/stoere kleertjes!

We denken zelf een meisje en weten het over een week! dan horen jullie het ook! ;)

Wij willen ook graag weten wat het wordt! En daarna mag iedereen het weten hahaha, de naam en hoe eht kindje er uiteindelijk uit gaat zien is al spannend genoeg!

Hier geen idee wat het zal zijn. MIjn vriend denkt een meisje en ik denk een jongen of toch niet hihi.

De babykamer is al in aanmaak dus dat heeft geen invloed meer. Maar zoals MissM de kleertjes wel! Dat is toch wel erg leuk om te shoppen als je weet wat het is!

Wij twijfelen nog of we het willen weten. Beide soorten zijn vertegenwoordigd in ons gezin en bij hen wisten we het ook niet van tevoren. Nu zou het alleen vanuit praktisch oogpunt zijn dat ik het wil weten. Maar ik vind een verrassing toch eigenlijk wel erg leuk... Kortom... we weten het nog niet en misschien willen we dat wel zo houden.

Wij wiilen ook weten wat het wordt! Maar voor de buitenwereld houden we het geheim, die denken dat we het niet willen weten.
Iedereen roept dat het een jongetje wordt (heb een meisje van bijna 4 en een jongetje v bijna 2), mijn gevoel zegt een meisje. Maar mijn gevoel heeft het al 2 keer mis gehad, dus ik ben benieuwd..

Wij doen er ook verder niks mee als we weten wat het wordt, we houden de babykamer neutraal zoals hij nu nog is. Ooohhh nog 2,5 en dan weten we het...

Terug
Bovenaan