Willen jullie weten wat het wordt/is?

Wij willen ook graag weten wat het wordt. Bij de eerste wisten we niet wat het werd, maar waren we er van overtuigd dat het een jongen zou worden, dit klopte ook. Bij de 2e wilden we het graag weten, maar dit hebben we voor de buitenwereld geheim gehouden.
Nu hebben we over 5 weken de 20-weken echo, we weten nog niet of we het nu ook geheim gaan houden.

Wij willen het ook graag weten. Mijn man is er van overtuigt dat het een jongen is, en ik heb echt geen idee haha!

Over ruim 1 week hebben we de 20 weken echo, en bij ons mag ook iedereen het weten.

Wij willen het ook ontzettend graag weten omdat we heel nieuwsgierig zijn. Ik denk dat het een jongen wordt en mijn vriend is ervan overtuigd dat het een meisje wordt. We zijn dus heel benieuwd wie er gelijk heeft. Ook is het leuk om het kamertje verder af te maken en kleding te kopen wat niet unisex is haha.. Nog 8 nachtejs dan weten we het hopelijk..

Wij weten het inmiddels dus wel!
We zijn er helemaal blij mee, maar houden het lekker voor onszelf als geheimpje!
Tegen familie en vrienden zeggen we gewoon dat we het niet willen weten, anders zijn we bang dat we onze mond voorbij praten!

Groetjes 1984Vlinder

Leuk leuk al die verhalen. Was het een grote verassing vlinder? Bij ons wel. Iedereen dacht meisje en ik dacht de eerste 12w wel een jongen en nu soms ook nog wel, je ziet maar mama's hebben altijd gelijk!

Wij wouden het alle drie de keren weten, en heb er geen spijt van gehad. Als de baby geboren wordt is het toch ook nog een verassing hoe hij of zij er uit ziet en je kan rekening houden met de kleding voor de kleine en het kamertje. Dat vonden wij wel makkelijk en het gissen van de familie de laatste weken als je het zelf al wel weet en hun niet is ook erg leuk, vooral als ze het allemaal fout hebben en dan erg verrast zijn na de geboorte.

Terug
Bovenaan