Willen jullie weten wat het wordt?

Ook wij willen graag weten wat het word a.s. vrijdag weten we het, dan ben ik 15 weken zwanger. Ik heb absoluut geen voorkeur, vind het allebei ontzettend leuk.

Wat me op het moment irriteert dat als ik het er met mensen over heb, over een jongen of een meisje dat ze mij gaan vertellen dat de gezondheid het belangrijkste is, ja daaaahhhhhhhh dat snap ik ook wel, kom ook niet uit een ei.

Ben de vorige keer mijn dochtertje met 6 maanden verloren, dan hoef je mij natuurlijk niet meer uit te leggen dat gezondheid voorop staat.

Elke moeder vind de gezondheid van z'n kindje het belangrijkste, en als mensen bv. zeggen dat ze graag een jongen/meisje willen dat andere mensen zeggen dat gezondheid het belangrijkste is. Daarom is het altijd zo moeilijk als je het erover heb.

Nou goed die ervaring zullen jullie ook vast weleens hebben, wat betreft de cliche's als het maar gezond is.

Gr. Ingrid

Ook wij willen het heel graag weten!! Liever vandaag dan morgen!!
Bij de eerste twee was het een verrassing en de vorige keer wisten we het wel. Het heeft allebei z'n charme! Maar mijn gevoel zegt dat dit weer een meisje wordt..

Ja wij willen het wel weten.... omdat we het leuk vinden hihi.
Bij de oudste wisten we het niet, maar toen had ik gewoon een heilige overtuiging dat het een jongen was en dat klopte. Bij de jongste vroeg de gyn bij de screeningsecho of we het wilden weten... nou als je het ziet vertel het dan maar. Nou ik heb het al gezien! Komop dan nu wil ik het weten ook .
De opluchting en blijdschap waren er niks minder om bij de geboorte. Het belangrijkste was nog steeds of alles erop en eraan zat en of het kindje een lekkere start had. Maar tijdens de zw.schap vond ik het wel leuk om al iets concreter over het kindje te kunnen kletsen.

Overigens vonden andere mensen dat ik vast een meisje zou willen want ik had al een jongen.... nee ik wil een golden retriever nou goed?!?!

En nu? Vragen mensen ook of ik het liefst een meisje wil omdat we al 2 jongens hebben.... sommigen zijn zelfs zo brutaal of we zuiver en alleen voor een meisje voor een 3e zijn gegaan. NEEEHEEE DAT WILDEN WE AL TOEN WE ER PAS 1 HADDEN!!!!!!

Zelfs na de curettage in januari toen ik nog op de verkoeverkamer lag had een verpleegster het lef om me te vragen of we een meisje hadden gewild. Nee een gezond kindje stond eigenlijk in de planning en zoals je misschien weet was het dat niet en is dat kindje overleden in mijn buik... nog meer vragen?!?! Wat was ik boos door mijn tranen heen.

Heb op dit moment zelf nog een meisjesgevoel, maar zo'n gevoel kan altijd nog veranderen natuurlijk. Ben benieuwd wat de echo tzt zegt.

groetjes,
Marije

Hoi hoi,

Ik heb een meid en een jongen en het gevoel over deze zwangerschap zegt me dat ik een meisje krijg...ik heb dat bij eerdere zwangerschappen niet gehad haha dus dat gevoel is nieuw.

Verder wil ik het absoluut niet weten. Ik vind de verrassing veel te leuk!! Krijg van alle kanten al jongens en meisjes kleding aanbegoden dus straks kan ik alle kanten nog op als het kindje er is.  Het lijkt mij juist niet leuk om al maanden te weten wat er in je groeit...er blijft geen fantasie meer over dan...voor mij is het dus niet echt wat om het al van te voren te weten.

Maar ieder zijn ding he.

Groetjes Petra

Wij willen ook graag weten of het een jongen of een meisje wordt. We willen proberen om het voor anderen dan nog even geheim te houden.
Mijn gevoel zegt een meisje.

Groetjes,

Conny

Er zijn dus best wel veel die willen weten wat het wordt!! Leuk zeg!
Wij gaat het ook niet iedereen vertellen hoor! Die mogen lekker gaan gissen hahahaha

Nu hopen dat alle kindjes ook zo aardig zijn om het te laten zien hahaha. Ons zoontje hield tijdens de 20 weken echo elke keer zijn handjes er voor!! Een aantal weken later hebben we toen een pretecho gehad waar we het wel konden zien!

Nog eventjes iets haha

Tijdens mijn eerste zwangerschap heb ik ook wel reacties gehad van: goh het zou het leukst zijn als het een meisje is!! Anders heeft Naomi (dochter van m'n zusje) niks aan haar neefje!!!! Zo boos was ik daarom! En het is een jongentje geworden, ik heb de eerste maanden ook echt het gevoel gehad dat fam er dus niet blij mee was!!
Maar gelukkig zijn er velen die het wel leuk vinden!! Aan mijn kant vd fam is hij het eerste jongentje.

hoi,
bij de eerste wouden we het niet weten. (jongen)
bij de tweede wel, ook omdat we gingen verhuizen en kon ik alvast beetje rekening houden met kleuren in de babykamer...
maar we hebben tegen niemand gezegd dat we het wisten. want je staat er versteld van hoeveel mensen vragen: nou, weten jullie wat het word?? ik antwoordde dan altijd : ja, een baby!!
en als ze dan verder vroegen gewoon dat we het niet willen weten.dan gaan ze ook niet opletten of je je niet verspreekt ofzo.
ohja, de tweede is een meisje overigens.
en nu willen we het wel weten,ook omdat ik dan eindelijk eens alle kleren goed kan opruimen en weggooien..
want drie is genoeg voor ons(mij).
weet niet of men er nu weer intrapt als we zeggen dat we het niet willen weten, ze weten nu dat we het de vorige keer wel wisten....
hmmmmmm, daar moet ik nog wat op bedenken...
groetjes

Terug
Bovenaan